اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092276052

در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رخ می‌دهد

اکران جدیدترین فیلم کارگردان «پادشاه شن‌ها»

کد: 1395053092276052

http://goo.gl/ysb8ps

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم جدید کارگردان «پادشاه شن‌ها» با عنوان «فانی و از هم گسیخته»(فانیه و تتبدد) در بخش بین‌الملل چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت به نمایش درمی‌آید.

اکران جدیدترین فیلم کارگردان «پادشاه شن‌ها»

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در این فیلم نجدت انزور، کارگردان جنجالی سوری از پشت پرده جنایات یکی از رهبران داعش رازگشایی می‌کند.

قصه فیلم به این شرح است: زنی معلم در روستایی در نزدیکی سوریه که توسط داعش اشغال شده می‌باشد، یکی از پسرهای او در ارتش سوریه خدمت می‌کند و دیگری در خارج از کشور زندگی می‌کند و دختر کوچکش تقریبا 11 سال دارد. شاهزاده داعش عاشق دخترک شده و با قطع مقرری و حقوق و دسترسی به مواد غذایی، مادر را تحت فشار قرار می‌دهد تا بخاطر زندگی‌شان تن به خواسته‌ی وی دهد. مادر باهوش و قوی، به مقاومت و به چالش کشیدن شاهزاده ادامه می‌دهد، به طوری که شاهزاده در نهایت راهی به جز ربودن دختر و زندانی کردن مادر پیدا نمی‌کند، جایی که او را تحت شکنجه‌های جسمی قرار می‌دهد، تا اینکه برادر دختر، که در سوریه سرباز جنگی بوده، او را نجات می‌دهد.

نجدت اسماعیل انزور کارگردان مشهور سوری سازنده فیلم جنجالی «پادشاه شن‌ها» است که به داستان عبدالعزیز آل سعود موسس پادشاهی سعودی در عربستان می‌پردازد و در دوره گذشته نمایش آن در جشنواره مقاومت و سینماهای سوریه بازتاب‌های گسترده‌ای را به همراه داشت. این کارگردان حتی از سوی عدنان العایض مفتی عربستانی محکوم به اعدام شده است.

فیلم قبلی نجدت انزوریک فیلم تاریخی بود که تاریخ بوجود آمدن رژیم آل سعود در سرزمین حجاز و نجد را حکایت می‌کرد و فیلم جدید این فیلمساز جنایات و وحشیگری‌های رهبران و مزدوران داعش را به تصویر می‌کشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در راستای تبیین "گفتمان انقلاب اسلامی" و چارچوب های نظری و مفهومی معتبرترین انقلاب آرمانی و دینی جهان شکل گرفته و جلوه ای از گفتمان یاد شده به حساب می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر