اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140056052

بیش از 150دانشگاه در32 استان میزبان جشنواره مقاومت

کد: 13950706140056052

https://goo.gl/SdptEk

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بیش از 150 دانشگاه در 32 استان کشور میزبان این جشنواره شدند.

بیش از 150دانشگاه در32 استان میزبان جشنواره مقاومت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، بیش از 150 دانشگاه در استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، یزد میزبان دانشجویی جشنواره مقاومت می شوند.

10 عنوان فیلم با موضوع شهدای مدافع حرم در بیش از 150 دانشگاه کشور اکران می شود.

در پی تجربه موفق برگزاری جشنواره در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در دوره سیزدهم امسال هم این رویداد سینمایی با همکاری بسیج دانشجویی برای برگزاری در دانشگاهها طراحی شد و با توجه به موضوع مهم شهدای مدافع حرم ستاد برگزاری این جشنواره در نظر دارد منتخبی از آثار شهدای مدافع حرم را برای اکران در دانشگاهها ارائه دهد. منتخبی از فیلم های شهدای مدافع حرم در اکران دانشجویی به نمایش در می آیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در راستای تبیین "گفتمان انقلاب اسلامی" و چارچوب های نظری و مفهومی معتبرترین انقلاب آرمانی و دینی جهان شکل گرفته و جلوه ای از گفتمان یاد شده به حساب می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر