اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092305355

از سوی بانک سامان صورت گرفت

آغاز گشایش اعتبار ارزی

کد: 1395053092305355

http://goo.gl/GUzXZS

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان برای سهولت در فعالیت‌های صنعت‌گران و تجار کشورمان، گشایش اعتبار ارزی (LC) با ارز متقاضی را آغاز کرد.

مبادلات ارزی

به گزارش اخبار رسمی و بر اساس اعلام مدیریت بین‌الملل بانک سامان، به دنبال ایجاد امکان خرید ارز آزاد از مشتریان، هم اکنون گشایش اعتبار و فروش ارز به‌منظور واردات کالا و خدمات به نرخ متقاضی (آزاد) برای متقاضیان فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، نرخ خرید‌ و فروش ارزها به‌ صورت ساعتی و برمبنای معاملات ثبت‌شده در سامانه سنا به نشانی www.sanarate.ir توسط صرافی‌های مجاز کشور تعیین می‌شود و واردکنندگان با ارایه مدارک قانونی و وثیقه‌های لازم می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

این گزارش می‎‌افزاید: گشایش اعتبار با ارز متقاضی (آزاد) برای واردات مواد اولیه توسط تولیدکنندگان بخش صنعت با تسهیلات ویژه‌ای انجام می‌شود.

گفتنی است، تجار و بازرگانان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با شماره تلفن 23095501-021 تماس گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه