اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092315511

توسط بانک رفاه انجام شد

توسعه روابط کارگزاری و گسترش خدمات ارزی

کد: 1395053092315511

http://goo.gl/pyWFXW

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور ارایه خدمات ارزی مطلوب به مشتریان بانک، روابط کارگزاری و خدمات ارزی بانک رفاه افزایش یافت.

شعبه بانک رفاه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، جهت ارایه خدمات ارزی مطلوب به مشتریان این بانک، اقدامات لازم به منظور تعامل با حدود 180 بانک کارگزار فعال در کشورهای مختلف انجام و بسترهای لازم فراهم شده است.

بنابراین و در نتیجه این تعاملات، هم اکنون امکان ارائه خدمات ارزی در کشورهای آلمان، ایتالیا، سوییس، اسپانیا، فرانسه، جمهوری چک، بلژیک، انگلیس، مجارستان، اتریش، سوئد، دانمارک ، هندوستان، کره جنوبی، چین، ترکیه، روسیه، آذربایجان، ژاپن و عمان از طریق شبکه کارگزاری بانک فراهم شده است.

 بر اساس این گزارش، تجار، بازرگانان، واردکنندگان و صادرکنندگان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به تمامی شعب ارزی بانک رفاه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه