اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193175744

تاکید رهبر بر استفاده حداکثری از فضای مجازی

کد: 1395053193175744

http://goo.gl/gUQsGf

، تهران , (اخبار رسمی): رهبر معظــم انقـلاب اخیرا در دیــدار جمعی از فعالان فرهنگی در خارج از کشــور بر حداکثر اسـتفاده از ابزارهـای جدید و پـیشرفته رسانه ای تاکـید کردند.

تاکید رهبر بر استفاده حداکثری از فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی ، رهبر معظــم انقـلاب اخیرا در دیــدار جمعی از فعالان فرهنگی در خارج از کشــور بر حداکثر  اسـتفاده از ابزارهـای  جدید  و پـیشرفته رسانهای تاکـید کردند. 

حـضرت آیـت الله خـامنه ای فرمودند: ما باید از این فـضای مـجازی حــداکثر اســـتفاده را بکنیم . البته دشــــمن هـم دارد حـداکثر اســتفاده را می کند.این ابزارهای جدید فکرهای جدید بوجود می آورد.انگیزه های جدید به وجود می آورد. به این باید توجه داشت. سعی کنید به روز باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ملی فضای مجازی

17 اسفند 1390حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّیفضای مجازی کشور ایجاد کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]