اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178475744

در جلسه شورای عالی فضای مجازی تصویب شد

تصویب بخشهایی ازسند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات

کد: 13950817178475744

https://goo.gl/6LVPiY

، تهران , (اخبار رسمی): شورای عالی فضای مجازی در ادامه بررسی سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات، بندهای دیگری از اصول حاکم بر طراحی این شبکه را بررسی و تصویب کرد.

تصویب بخشهایی ازسند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای عای فضای مجازی  ،در این جلسه که شامگاه شنبه و به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، محورهای خدمات شبکه ملی اطلاعات بررسی و با اصلاحاتی مورد تصویب قرار گرفت.

فصول خدمات شبکه ملی اطلاعات دارای ویژگی های مدیریتی و امنیتی است و در چهار محور خدمات ارتباطی، خدمات پایه کاربردی ، خدمات سالم سازی و امنیت و پشتیبانی از خدمات کمی ، کیفی و هوشیاری فرهنگی-تجاری قابل دسته بندی است.

یادآوری می شود در جلسه قبل این شورا ، محورهای شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت ارتباطی کل فضای مجازی ، استقلال و مدیریت شبکه ملی اطلاعات مورد تصویب قرارگرفته بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ملی فضای مجازی

17 اسفند 1390حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّیفضای مجازی کشور ایجاد کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]