اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227995744

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشوربیان کرد

مشارکت ملی برای توسعه جویشگر بومی

کد: 13951109227995744

https://goo.gl/Y7inzm

، تهران , (اخبار رسمی): معان محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت : آزادسازی محتوای بخش دولتی و نیمه دولتی زمینه های تحقق نهضت تولید محتوا را فراهم می کند.

مشارکت ملی برای توسعه جویشگر بومی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ملی فضای مجازی ، امیر خوراکیان معان محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور در بازدید از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات(ایرانداک) با اشاره به محتوای ارزشمند علمی و غنی موجود در این مرکز ، افزود: آزادسازی محتوای بخش دولتی و نیمه دولتی زمینه های تحقق نهضت تولید محتوا را فراهم می کند و در مواردی چون محتواهای علمی، پژوهشی نیز موجب سرعت بخشی به تولید علم و ارتقای کیفی پژوهش ها در سطح کشور می شود.

وی گفت: توسعه جویشگر بومی و ارتقاء خدمات پایه این چنینی در گرو مشارکت ملی، در تمامی سطوح دولتی و مردمی است تا بتوان خدمات مطلوب و مناسب تقاضای کشور را ارائه کرد.

گفتنی است ، در این بازدید علیدوستی رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات نیز ضمن معرفی سامانه های بومی مورد نیاز حوزه پژوهش در کشور به معرفی بخش های مختلف پژوهشگاه، مرکز آرشیو پژوهش ملی، مرکز داده پرداخت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز ملی فضای مجازی

17 اسفند 1390حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّیفضای مجازی کشور ایجاد کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]