اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193345566

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

سجاد مردانی به جدول شانس مجدد رفت

کد: 1395053193345566

http://goo.gl/YWTQ2d

، تهران , (اخبار رسمی): کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران با شکست مقابل حریف بریتانیایی خود از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

سجاد مردانی به جدول شانس مجدد رفت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه رقابت‌های تکواندوی المپیک مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم و 67+ کیلوگرم در حال برگزاری است. سجاد مردانی آخرین نماینده تکواندو ایران در دور یک چهارم نهایی  وزن 80 + کیلوگرم به مصاف "ماهاما چو" نفر دوازدهم رنکینگ جهانی از بریتانیا رفت و در حالی که در 3 راند به تساوی 3 بر 3 رسید، با امتیاز طلایی به حریف باخت.

در این مبارزه سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در حالی که روی ضربات پای حریف متمرکز بود، از ضربات مشت نماینده بریتانیا غافل شد و امتیاز طلایی را داد.

مردانی باید منتظر دیدار نماینده بریتانیا با برنده دیدار کره جنوبی و آذربایجان باشد که در صورت راهیابی "ماهاما چو" به دیدار فینال، در شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش