اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193475566

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

سجاد مردانی: راند طلایی حساس است

کد: 1395053193475566

http://goo.gl/8v82S1

، تهران , (اخبار رسمی): تکواندو کار المپیکی ایران گفت: وقتی عقب بودم مطمئن بودم راند را جمع می‌کنم اما در راند طلائی با این که تماس های من بیشتر بود، برنده نبودم. راند طلائی است و کاری نمی‌شود کرد.

سجاد مردانی: راند طلایی حساس است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سجاد مردانی، تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم مردان در خصوص شکست خود برابر حریف بریتانیایی گفت: وقتی عقب بودم مطمئن بودم راند را جمع می‌کنم اما در راند طلائی با اینکه تماس های من بیشتر بود، برنده نبودم. راند طلائی است و کاری نمی‌شود کرد. 8 ثانیه مانده بود و امتیاز را او گرفت. حساسیت راند طلایی به خاطر همان یک پوئن است. من تمام تلاشم را کردم.
وی ادامه داد: رقابت‌ها حساس است و باید با حواس جمع مبارزه کرد. راند طلایی هم به خاطر یک امتیاز حساس است. برای شانس مجدد هم همه چیز دست حریفان است. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.
سجاد مردانی در پاسخ به این سوال که امیدها به تکواندو بود و توقعات برآورده نشد گفت: من الان نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش