اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194375499

امور مالی اتاق ایران باید روشن باشد

کد: 1395060194375499

http://goo.gl/Hq4O1B

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون آب و محیط زیست اتاق ایران معتقد است کارنامه مالی اتاق ایران در سال 1394 بسیار شفاف بوده‌است.

امور مالی اتاق ایران باید روشن باشد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، روز گذشته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران کارنامه مالی سال 1394 را اعلام کرد و از سوی هیات نمایندگان تأیید آن را دریافت کرد.

محمدحسین شریعتمدار رئیس کمیسیون آب و محیط زیست اتاق و همچنین رئیس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب یکی از افرادی بود که این کارنامه را تأیید کرد.

وی  تأکید کرد که تنها به کمک شفافیت اطلاعاتی می‌توان خوبی‌ها و تنگاناها را در هر امری مشخص کرد و در جهت بهبود اوضاع قدم برداشت. او با اشاره به اینکه کارنامه اتاق کاملاً شفاف بود، گفت: «امور مالی باید برای همه روشن باشد.

شفافیت اطلاعاتی خوبی‌ها و تنگناها را مشخص می‌کند

شریعتمدار  گفت: «اگر شفافیت اطلاعاتی وجود نداشته باشد، همه‌چیز بر افراد مخفی می‌ماند. به کمک شفافیت اطلاعاتی هم خوبی‌ها نمایان می‌شود و هم تنگاناها به نمایش گذاشته می‌شود.» او ادامه داد: «به این ترتیب وقتی به کمک شفافیت بتوانیم تنگناها را مشخص کنیم می‌توانیم در جهت رفع آن نیز اقدام کنیم. در کنار آن خوبی‌ها نیز نشر می‌شود و سایر افراد می‌توانند آن را بیاموزند.»

رئیس کمیسیون آب و محیط زیست گفت: «کارنامه‌ای که در اتاق اعلام شد به نظرم خیلی شفاف بود. البته در همه زمینه‌ها و بخش‌ها نیاز داریم برای بهبود اوضاع اقدام کنیم. از همه مهم‌تر اینکه امور مالی باید برای همه روشن باشد.» او ادامه داد: «هر برنامه‌ای که اینجا اجرایی می‌شود باید گزارشی از آن تهیه شود دقیقاً مثل گزارشی که امروز تهیه شده بود. واحدهای مختلف اتاق، تشکل‌ها، آموزش و مراکز تحقیقاتی، همه این‌ها کارکردی مشخص دارند که باید برای همه نیز مشخص باشد.»

او در پایان سخنان خود گفت: «اگر کسانی نظر یا پیشنهادی دارد نیز باید مطرح شود تا به ارتقا و پیشرفت آن موضوع کمک کند. اگر انتقادی وجود دارد نیز باید خیلی محترمانه مطرح شود تا در جهت ارتقای آن بخش به کار برود.» او به صورت کلی وضعیت اتاق ایران را در این زمینه مثبت ارزیابی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ