اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194435755

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف از فردا

کد: 1395060194435755

http://goo.gl/6gwdwf

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف، از اول شهریور به مدت یک هفته با حضور 704 شرکت تولیدکننده فرش دستباف، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف از فردا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، رونق بازار فرش دستباف کشور در پساتحریم، این نمایشگاه را از حساسیت بیشتری برخوردار کرده است به طوری که بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا مجددا در فهرست مشتریان فرش ایرانی قرار گرفته‌اند.

برهمین اساس انتظار می‌رود وجود رویکردهای بارز و مهم این صنعت در بخش‌های مختلف هنری، فرهنگی، اشتغالزایی و ارزآوری در سایه برگزاری این نمایشگاه، تحقق یافته و شاهد جهش و رونق  فزاینده فرش دستباف ایرانی در بازارهای هدف صادراتی و سایر کشورهای پیرامونی باشیم.

نمایشگاه فرش امسال اهدافی چون آشنایی بازدیدکنندگان با هنر ملی فرش دستباف، حمایت از تولید‌کنندگان داخلی، ترویج و توسعه صنعت فرش دستباف و توجه هر چه بیشتر به نیاز بازارهای هدف صادراتی را دنبال می‌کند و درصدد ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان فرش دستباف بعنوان یکی از صنایع ملی کشور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش