اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194985580

انتخاب مدیر روابط عمومی بیمه آرمان

کد: 1395060194985580

http://goo.gl/O2YREn

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت بیمه آرمان، کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات این شرکت منصوب شد.

کریم همتی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان مدیرعامل شرکت بیمه آرمان ضمن معرفی کریم همتی به عنوان مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این شرکت گفت: با تجربه طولانی که ایشان در روابط عمومی بیمه مرکزی داشت و اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شده، درخواست کردیم از تجارب ایشان در حوزه روابط عمومی بیمه آرمان استفاده شود که با کمک این مجموعه و مدیران ستادی شاهد معرفی شرکت و خدمات آن در سطح جامعه و در نهایت توسعه بیمه باشیم.

 همتی نیز در این نشست ضمن خرسندی از اعتماد آقای بیانیان، ابراز امیدواری کرد که با تدبیر و شناختی که مدیرعامل جدید بیمه آرمان از صنعت بیمه دارند و با ظرفیت مدیریتی جدید این شرکت بتواند در جهت هم افزایی، توسعه و معرفی خدمات این شرکت گام بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آرمان

اوایل سال 1389 انگیزه تاسیس یک شرکت بیمه خصوصی در ذهن سهامداران اولیه شرکت بیمه آرمان نقش بست. با آغاز هماهنگی های موسسین و سهامداران، زمینه نگارش طرح توجیهی برای تاسیس شرکت بیمه ای متفاوت، مقدمات تشکیل یک شرکت بیمه فعال و پویا با سرمایه 600 میلیارد ریال فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه