اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165725580

بازدید مدیر عامل بیمه آرمان از شعبه مشهد

کد: 13950802165725580

https://goo.gl/0GiJW3

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بیمه آرمان و هیئـت همراه از بخش های مختلف شعبه این شرکت در مشهد بازدید کردند و در جریان فعالیت های آن قرار گرفتند.

بازدید مدیر عامل بیمه آرمان از شعبه مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان در دیدار و گفت‌وگو با رئیس و کارکنان این شعبه در جریان فعالیت های آنان قرار گرفت.

مدیر عامل بیمه آرمان ضمن قدردانی از تلاش‌های آنان، ابراز امیدواری کرد که همکاران این شعبه در تعامل و همگام با شبکه فروش، گام‌های موثری برای تعالی شرکت بردارند. بیانیان همچنین از آنان خواست مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و راهکارهای مناسبی برای ایجاد و حفظ پرتفوی شرکت اتخاذ کنند.

در بازدید مدیر عامل بیمه آرمان از شعبه مشهد، هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی، سیدحمید موسوی مدیر امور شعب و نمایندگان و روح اله عظیمی مدیر بیمه های زندگی او را همراهی می کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آرمان

اوایل سال 1389 انگیزه تاسیس یک شرکت بیمه خصوصی در ذهن سهامداران اولیه شرکت بیمه آرمان نقش بست. با آغاز هماهنگی های موسسین و سهامداران، زمینه نگارش طرح توجیهی برای تاسیس شرکت بیمه ای متفاوت، مقدمات تشکیل یک شرکت بیمه فعال و پویا با سرمایه 600 میلیارد ریال فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه