اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141305580

مدیران بیمه آرمان تاکید کردند

توسعه و فروش بیمه عمر

کد: 13950706141305580

https://goo.gl/VjexOT

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کل منطقه جنوب غرب کشوری بیمه آرمان در دیدار نمایندگان بیمه های عمر این منطقه بر توسعه و فروش بیمه های عمر در استان خوزستان تأکید کرد.

بیمه عمر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در نشستی که محمد جنیدی مسئول توسعه فروش بیمه های زندگی این شرکت نیز حضور داشت؛ حسین بارافکن رئیس کل منطقه جنوب غرب کشوری بیمه آرمان با اشاره به رویکرد جدید این شرکت برای توسعه بیمه‌های زندگی در کشور، از تلاش این نمایندگان در بازاریابی و فروش‌بیمه های عمر در استان خوزستان قدردانی کرد و خواستار افزایش سهم این رشته در بازار و تسریع در خدمات رسانی به مشتریان این رشته از بیمه های بازرگانی شد.

بر اساس این گزارش است که نمایندگان بیمه های عمر در استان خوزستان نیز مسائل و دغدغه های خود را با مسئولان این شرکت در استان خوزستان در میان گذاشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آرمان

اوایل سال 1389 انگیزه تاسیس یک شرکت بیمه خصوصی در ذهن سهامداران اولیه شرکت بیمه آرمان نقش بست. با آغاز هماهنگی های موسسین و سهامداران، زمینه نگارش طرح توجیهی برای تاسیس شرکت بیمه ای متفاوت، مقدمات تشکیل یک شرکت بیمه فعال و پویا با سرمایه 600 میلیارد ریال فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه