اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295635499

رئیس کمیسیون خدمات فنی و مهندسی اتاق:

اتاق ایران باید الگوی شفافیت مالی باشد

کد: 1395060295635499

http://goo.gl/RJ9zxk

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران معتقد است که دستگاه‌های دولتی نیز مانند اتاق باید گزارش شفاف مالی داشته باشند.

اتاق ایران باید الگوی شفافیت مالی باشد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، محمدرضا انصاری، رئیس کمیسیون خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران، گزارش عملکرد مالی اتاق را بسیار شفاف و روشن دانست و اظهارکرد: فکر نمی‌کنم خللی در گزارش عملکرد موجود باشد و خرج و مخارج با تدبیر هیات رئیسه انجام شده است؛ چناچه دیدیم که هزینه‌ها هفت درصد کاهش و در‌آمد نیز سه درصد افزایش داشته است.

انصاری همچنین معتقد است که دستگاه‌های دولتی نیز باید گزارش شفاف مالی داشته باشند، اما حتما ملاحظاتی دارند که نمی‌خواهند مردم از همه چیز خبردار شوند.

روز گذشته در پانزدهیمن نشست هیات نمایندگان، گزارش تفریغ بودجه سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 94 توسط دبیرکل اتاق ایران ارائه شد.

بر اساس این گزارش، نسبت به آنچه در مصوبه بودجه اتاق آمده بود هزینه های پرسنلی 4 درصد رشد، هزینه های سرمایه‌ای 20 درصد و حوزه تسهیلات دهی 4 درصد کاهش داشته یافته است.

همچنین به گفته خزانه‌دار و عضو هیئت رئیسه اتاق ایران برای اولین بار است که کلیه مدارک بررسی شده حسابرس قانونی در اختیار هیئت نمایندگان قرار گرفته است و هدف اصلی این اقدام هم رعایت اصل شفافیت و کم کردن ابهامات موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]