اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295825935

برای دانش بنیان شدن مقابله با سوانح صورت می گیرد

همکاری مترو و دانشگاه ها

کد: 1395060295825935

http://goo.gl/PxKlZ6

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مترو برای دانش بنیان شدن عملیات های مقابله با سوانح با دانشگاه ها همکاری می کند

همکاری مترو و دانشگاه ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد احمدی بافنده ،مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران باعلام این خبر گفت: ترکیب دانش‌های نو، نیروی انسانی و تجهیزات می‌تواند موجب رقابت در سرعت و بهینه سازی مقابله با سوانح شود.

وی به مذاکرات این شرکت برای ارائه رشته سوانح ریلی دردانشکده علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی با مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی در خصوص ارائه این رشته به علاقه‌مندان برگزار و مقرر شد تا رشته "جمع آوری سوانح ریلی" از ابتدای مهرماه امسال در زمره رشته‌های دانشگاه علمی و کاربردی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ضمن ابراز امیدواری از اینکه این موضوع در دیگر دانشگاه‌های کشور هم مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: اگر اهمیت این موضوع در سیستم آموزشی شناخته شود، بسیاری از شهرها و سازمان‌ها از مزایای این سیستم آموزشی بهره‌مند خواهد شد.

به گفته احمدی بافنده، شرکت بهره برداری مترو تهران به تعداد خطوط، گروه امداد سوانح فعال دارد و این آمادگی وجود دارد تا در صورت بروز هر اتفاقی در خطوط سریع‌ترین و ایمن‌ترین اقدامات صورت گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مترو

سابقه بحث دربارهٔ احداث قطار شهری در تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار بازمی‌گردد. تأسیس تراموای شهری از جمله نکات پیش بینی شده در امتیاز نامه‌ای بود که بارون ژولیوس دو رویتر در عهد ناصرالدین شاه روی کاغذ آورد. اولین طرح شبیه به متروی امروزی که برای تهران طراحی و اجرا شد، طرح واگن اسبی بود که از دروازه شهری ری تا باغشاه (میدان حُر امروزی) کشیده شده و تا سال 1310 نیز دایر بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]