اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397165935

برای نخستین بار در مترو صورت می گیرد

صدور گواهی نامه راهبری ماشین آلات ریلی

کد: 1395060397165935

http://goo.gl/izndFe

، تهران , (اخبار رسمی): گواهی نامه راهبری ماشین آلات نقلیه ریلی برای اولین بار در شرکت بهره برداری مترو صادر می شود.

صدور گواهی نامه راهبری ماشین آلات ریلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اعلام این خبر گفت:  با توجه به کسب امتیازات لازم از شاخص‌های مصوب کمیته فنی شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و طی بازدیدهای به عمل آمده از امکانات و تجهیزات این سازمان توسط اعضای این کمیته، مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی به شرکت بهره برداری مترو تهران داده شد.

وی افزود: همچنین گواهی نامه راهبری ماشین آلات نقلیه ریلی کمکی که تا پیش از این صرفاً در اختیار شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) بود به شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه هم اعطا شد.

عبدالله پور تصریح کرد: طبق این مجوز، امکان "انتخاب، آموزش، سنجش مهارت و صدور گواهی نامه راهبری ماشین آلات نقلیه ریلی کمکی" شامل انواع لکوموتیوِ دیزل، انواع درزین، سرویسکار (حمل بار و تست آلتراسونیک)، دستگاه‌های زیرکوب (زیر سازی خط)، دستگاه اندازه گیری (تنظیم کننده مشخصات فنی خط)، دستگاه رگولاتور (تنظیم کننده مقدار بالاست محدوده خط)، ماشین‌های امداد ریلی، دستگاه مکنده یا وکیوم (نظافت تونل)، جرثقیل‌های ریلی، سرند بالاست و نظایر آن، برای شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه فراهم شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران حدود 15 سال است که مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی و صدور گواهی نامه راهبری قطارهای برقی شهری و حومه را داراست و از این پس دوره‌های آموزشی و صدور گواهی نامه ماشین آلات فوق هم به آن افزوده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مترو

سابقه بحث دربارهٔ احداث قطار شهری در تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار بازمی‌گردد. تأسیس تراموای شهری از جمله نکات پیش بینی شده در امتیاز نامه‌ای بود که بارون ژولیوس دو رویتر در عهد ناصرالدین شاه روی کاغذ آورد. اولین طرح شبیه به متروی امروزی که برای تهران طراحی و اجرا شد، طرح واگن اسبی بود که از دروازه شهری ری تا باغشاه (میدان حُر امروزی) کشیده شده و تا سال 1310 نیز دایر بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی