اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295925370

از سوی همتی مطرح شد

نگرانی رییس کل بیمه مرکزی ازبیمه های عمر

کد: 1395060295925370

http://goo.gl/z8V9t1

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کل بیمه مرکزی ایران درباره کاهش نرخ سود تضمینی بیمه های عمر گفت: نگران تعهدات آتی هستیم و به همین خاطر کنترل و تدوین آیین نامه مناسب برای این رشته در دستور کار است.

عبدالناصر همتی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، «عبدالناصر همتی» رئیس کل بیمه مرکزی، روز دوشنبه در شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران انسجام در صنعت بیمه را مهم دانست و افزود: ما باید به منشور اخلاقی و توافق های خود پایبند باشیم تا بخش بزرگی از مشکلات صنعت بیمه که نمونه بارز آن تخفیف های غیرفنی و غیرمنطقی بیمه شخص ثالث است، حل شود.

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در عین حال افزود: البته تخفیف در زمینه نبود خسارت بسیار خوب و مورد تایید است.

وی با تاکید بر اجرای حاکمیت شرکتی در شرکت های بیمه گفت: برای شفاف سازی فعالیت ها و دفاع از مدیران عامل به خصوص حمایت از حقوق بیمه گذاران، حاکمیت شرکتی را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

همتی از نظارت ضابطه مند بر صنعت بیمه خبر داد و گفت: هدف ما از نظارت، تدوین آیین نامه های پیچیده و غیرضروری نیست بلکه نظارت ضابطه مند همراه با حمایت از حیات شرکت های بیمه را اجرا خواهیم کرد.

رییس کل بیمه مرکزی از برنامه ریزی ایجاد دوره های آموزش حرفه ای مدیران برای ارتقای سطح دانش فنی مدیران و کارشناسان بیمه با همکاری پژوهشکده بیمه خبر داد و گفت: صنعت بیمه نیازمند هزینه در این حوزه است و امیدواریم با برگزاری این دوره ها و بهره گیری از ظرفیت های بین المللی به ارتقای سطح علمی مدیران تخصصی کمک کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه مرکزی

سابقه فعالیت بیمه در کشور به صورت غیر رسمی بیش از یک قرن است .نخستین بار در سال 1289 خورشیدی دو شرکت بیمه خارجی به تاسیس نمایندگی در ایران اقدام کردند .اولین قانونی که در ایران درخصوص شرکت های بیمه به تصویب رسید قانون مربوط به ثبت شرکت ها مصوب دوم آذر 1310 است که در ماده 8 آن شرکت های بیمه اعم از ایرانی و خارجی را تابع نظام نامه ای دانست که از طرف وزارت عدلیه تنظیم می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه