اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295975566

بار روانی زیادی روی دوش بچه‌ها بود

مقانلو: مقصر اصلی این شکست من هستم

کد: 1395060295975566

http://goo.gl/RFZbzk

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: حتما کادر فنی ضعیف عمل کرده که تیم نتیجه نگرفت و مقصر اصلی این شکست من هستم.

مقانلو: مقصر اصلی این شکست من هستم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو بیژن مقانلو در گفت‌وگویی در خصوص نتایج تیم تکواندو در بازی‌های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: تمام تقصیرها بر گردن من است و از مردم می‌خواهم به حرمت افتخاراتی که در دو سال اخیر کسب کردیم، من را ببخشند. تمام تلاشمان را انجام دادیم که بهترین نتیجه را بگیریم اما قسمت نبود به مدال برسیم.

وی افزود: شرمنده مردم عزیز ایران و رئیس فدراسیون تکواندو شدم که تمام امکانات را برای من مهیا کرد و باید در بازگشت از برزیل دلایل شکست را بررسی کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که چرا ملی پوشان ما به راحتی امتیاز از دست می‌دادند، گفت: اینکه ما همیشه از فرزان، مهدی و سجاد به عنوان بهترین‌های جهان یاد می‌کردیم، بار روانی زیادی برای آنها بوجود آورد و بچه ناخواسته با استرس روی شیاپ چانگ می‌رفتند. البته بازیکنی مثل مهدی خدابخشی در دیدار مقابل میلاد بیگی ریسک کرد که چند ضربه بالا خورد اما باید قبول کنیم که ضعف‌هایی هم وجود داشت.

وی ادامه داد: تکواندوی دنیا متحول شده و الان نقش مربی در مسابقات بسیار پررنگ است و دیگر مانند سابق خود ورزشکار نمی‌تواند با نبوغ ذاتی‌اش به مدال دست پیدا کند. بسیاری از نامداران جهان در المپیک ریو ناکام ماندند که بچه‌های ما هم جزو آنها بودند.

مقانلو افزود: بهتر است همه چیز به صورت متعادل باشد، به هر حال ما تمام تلاش خود را انجام دادیم اما متاسفانه نتیجه خوبی کسب نکردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه دنیای قهرمانی به فاصله یک لحظه روی سکو رفتن کوتاه است، افزود: انسان‌ها در ناکامی‌ها خیلی چیزها را متوجه می‌شوند و من از این المپیک درس‌های بزرگی گرفتم که در آینده قطعا از آن استفاده خواهم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش