اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296414750

بدیعی مقدم مطرح کرد

افتتاح 100 کیلومتر راه روستایی درهفته دولت

کد: 1395060296414750

https://goo.gl/Fjj3EV

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: 6 هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است که برنامه داریم 3هزار واحد را در سال 95 تحویل بدهیم.

افتتاح 100 کیلومتر راه روستایی درهفته دولت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ،اصغر بدیعی مقدم  ، درباره آخرین وضعیت مسکن مهر استان خراسان شمالی گفت: در کل در استان 24 هزار مسکن مهر ساخته‌شده و حدود 6 هزار واحد آن باقی‌مانده است که از این تعداد برنامه داریم تا 3 هزار واحد را در سال 95 تحویل متقاضیان بدهیم و در حالت کلی در سال 96 پرونده مسکن مهر استان خراسان شمالی به پایان می‌رسد.

وی اشاره به وضعیت بافت‌های فرسوده استان کرد و افزود: ما در این زمینه جلسات ستاد بازآفرینی را در استان تشکیل داده و به‌طور منظم پیگیری می‌کنیم.

مقدم با اشاره بر اینکه در استان 650 هکتار بافت فرسوده داریم  افزود: بیشتر این بافت در شهر بجنورد وجود دارد که حدود 20 درصد جمعیت در این بافت‌ها زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر شهر بافت فرسوده خاص خود را دارد ادامه داد: باید برای هر شهر طرح مخصوص بهسازی بافت فرسوده خود را طراحی کنیم و برای شروع کار، ابتدا طرح بازآفرینی در استان بجنورد را شروع کرده‌ایم.

مقدم با بیان اینکه اگر بخواهیم طرح‌های باز آفرینی بهتر انجام شود می‌توان از بخش خصوصی کمک گرفت گفت: از بخش خصوصی برای تامین ظرفیت‌های مالی در طرح‌های بازآفرینی می‌توان کمک گرفت، همچنین باید در هر استان قالب مسائل اجتماعی و فرهنگی مردمی که در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند بررسی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی بیان کرد: ما مطالبات را برای طرح بافت فرسوده بجنورد شروع کردیم که بررسی می‌کنیم چه طرحی مناسب این بافت است همچنین چه راه‌کارهایی برای تسهیل این فرایند انجام دهیم.

مقدم درباره تسهیلات ارائه‌شده برای بهسازی بافت‌های فرسوده گفت: ما ارایه حدود 9 هزار سهمیه تسهیلات وام را برای بهسازی بافت‌های فرسوده شروع کردیم.

وی اشاره به یک پروژه قابل‌افتتاح در هفته دولت کرد و گفت: در هفته دولت 100 کیلومتر راه روستایی در استان افتتاح می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان