اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296476058

وقت آن رسیده که چاره‌ای برای معضل پراکندگی داده‌های سازمانی بیاندیشیم

وبینار یکپارچه‌سازی داده‌ها

کد: 1395060296476058

http://goo.gl/kFwfid

، تهران , (اخبار رسمی): وبینار روز چهارشنبه 10 شهریور جاری از ساعت 19 تا 21 برگزار می‌شود و تا قبل از 7 شهریور با استفاده از تخفیف 20 درصد با پرداخت 32 هزارتومان ثبت نام کنید.

وبینار یکپارچه‌سازی داده

به گزارش گروه هوش کسب و کار ایرانیان، یکی از چالش‌های سازمان‌های امروزی، پراکندگی حجم بسیار زیاد داده‌ها و اطلاعات موجود در سازمان است.

در این حوزه،  بسیاری از سازمان‌ها با چالش‌ حل مشکلاتی همچون موارد زیر دست و پنجه نرم می‌کنند:

• گزارش‌هایی با محتوای تکراری اما آمار و ارقام متفاوت در بخش‌های مختلف سازمان تولید می‌شود که برای مدیران  گیج کننده است.

• ممکن است خطاهایی در روند جمع آوری و پردازش داده ها صورت گرفته باشد.

• اطلاعات به‌صورت تکراری در نرم افزارها جمع آوری می‌شوند و تولید کنندگان داده‌ها و اطلاعات، از تعداد زیاد فرم‌های درخواست اطلاعاتی که از مراجع مختلف به آن‌ها داده می‌شود و تکرار فیلدهای اطلاعاتی در آن‌ها شکایت می‌کنند.

•فرمت اطلاعات استخراج شده از نرم‌افزارهای گوناگون سازمان متفاوت است.

• خروجی گرفتن از نرم‌افزارها سخت است.

• وارد کردن داده‌ها و اطلاعات یک نرم افزار در نرم افزار دیگر و یکپارچه کردن جداول و بانک‌های اطلاعاتی گهگاه مشکلاتی ایجاد می‌کند.

• در مورد قابل اتکا بودن اطلاعات و داده‌های پراکنده در سطح سازمان اطمینان کامل وجود ندارد.

چاره‌ این مشکل یکپارچه‌سازی داده است.یکپارچه‌سازی داده، فرآیندی است که طی آن داده‌هایی با منابع مختلف با هم ترکیب می‌شوند تا اطلاعات یا گزارش‌هایی برای کاربردهای خاص فراهم آید.

همکاران ما در گروه هوش کسب و کار ایرانیان (آی بیگ) برای شروع بحث در این خصوص، وبیناری طراحی کرده‌اند که در آن به مفاهیم و روش‌های یکپارچه‌سازی داده‌ها در سازمان‌ها پرداخته می‌شود.

در همین خصوص، وبینار، روز چهارشنبه 10 شهریور جاری از ساعت 19 تا 21 برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند  تا قبل از 7 شهریور با استفاده از تخفیف 20 درصد با پرداخت 32  هزارتومان ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه هوش کسب و کار ایرانیان

گروه هوش کسب و کار ایرانیان – آی بیگ، وابسته به شرکت پلاک آبی از سال 1389 با هدف ارایه آموزش، مشاوره و اجرای پروژه‌های هوش تجاری، داده کاوی و تحلیل داده، خدمت رسان مشتریان گوناگون می‌باشد. گروه داده کاوی ایران، از جمله شرکای تجاری این شرکت محسوب می‌شود. این گروه تاکنون ده‌ها سمینار و دوره‌ی آموزشی مرتبط با داده‌کاوی و نرم‌افزارهای مربوط برای سازمان‌ها، دانشجویان و علاقمندان برگزار نموده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]