اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102146058

گروه هوش کسب و کار ایرانیان با همکاری داده کاوی ایران در یک دوره فشرده برگزار می‌کند

داده کاوی با نرم افزار RapidMiner

کد: 13950607102146058

http://goo.gl/knqrO4

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌ حضوری داده کاوی با نرم افزار RapidMiner ( فشرده) به مدت 12 ساعت، در هفته سوم شهریور در روزهای شنبه‌، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 17:30 الی 20:30 (جمعه از 8:30 تا 11:30) برگزار می‌شود.

دوره‌ حضوری نرم‌افزار RapidMiner

به گزارش گروه هوش کسب و کار ایرانیان،  در این دوره امکانات داده کاوی و انجام آنالیزهای پیش بینی توسط نرم افزار رپیدماینرآموزش داده می‌شود، روند آموزش به این صورت است که در قسمت اول از مثال‌های ساده و شفاف برای تشکیل مفاهیم اولیه استفاده می‌شود.

در قسمت دوم از مثال‌های واقعی در دنیای تجاری استفاده می‌شود. بعد از این دوره هنرجویان نحوه ی کارکرد نرم‌افزار و نحوه‌ی استقاده از آن را خواهند آموخت، همچنین توانایی آماده سازی داده‌ها وپیاده‌سازی مدل های پیش بینی توسط داده های استاندارد را بدست خواهند آورد، علاوه بر این قادر خواهند بود دانش خود را در زمینه متن کاوی، پردازش تصویر و بیگ دیتا ( big data ) گسترش دهند.

مخاطبین این دوره کارشناسان پروژه‌های داده کاوی، دانشجویانی که پروژه‌های پژوهشی مرتبط با داده کاوی انجام می‌دهند وعلاقمندان به داده کاوی هستند و آشنایی شرکت کنندگان با ریاضیات، آمار و علوم کامپیوتر کمک شایانی به بهره‌برداری هر چه بیشتر ایشان از این دوره آموزشی می‌نماید.

محتوای دوره شامل بخش های زیر است :

معرفی

  • آشنایی با محیط نرم افزار رپیدماینر
  • کار با نوار ابزارهای برنامه

کار با داده ها

  • نحوه خواندن داده ها
  • تبدیل، پاکسازی، کاهش ابعاد، ترکیب و نمونه گیری در RapidMiner

مدل سازی

  • آشنایی با روش های مختلف مدل سازی
  • آشنایی با Neural Networks
  • خوشه بندی
  • روش K-means
  • ارزیابی مدل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه هوش کسب و کار ایرانیان

گروه هوش کسب و کار ایرانیان – آی بیگ، وابسته به شرکت پلاک آبی از سال 1389 با هدف ارایه آموزش، مشاوره و اجرای پروژه‌های هوش تجاری، داده کاوی و تحلیل داده، خدمت رسان مشتریان گوناگون می‌باشد. گروه داده کاوی ایران، از جمله شرکای تجاری این شرکت محسوب می‌شود. این گروه تاکنون ده‌ها سمینار و دوره‌ی آموزشی مرتبط با داده‌کاوی و نرم‌افزارهای مربوط برای سازمان‌ها، دانشجویان و علاقمندان برگزار نموده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]