اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296615499

افزایش صادرات مواد غذایی و کشاورزی به عراق

کد: 1395060296615499

http://goo.gl/5KYxN1

، تهران , (اخبار رسمی): در جهت افزایش توسعه محصولات صادراتی به عراق،‌ این بار توسعه صادرات محصولات غذایی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.

افزایش صادرات مواد غذایی و کشاورزی به عراق

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق؛ افغانستان و عراق دو کشوری هستند که ایرانی بیشترین میزان صادرات به آنها را دارند و از جمله کشورهای هدف تعریف شده در زمینه توسعه روابط تجاری و اقتصادی هستند. در دولت تدبیر و امید نیز توسعه روابط اقتصادی-بازرگانی با عراقی ها جزو اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز سازمان توسعه تجارت در نظر گرفته شده است.

به همین منظور این بار با در نظر گرفتن برنامه‌ای، توسعه صادرات محصولات غذایی و کشاورزی با اعزام یک هیات تجاری – بازرگانی به کشور عراق در دستور کار قرار گرفته تا با بررسی بازار این کشور و نیز بازاریابی کالاها، محصولات کشاورزی و محصولات غذایی توسعه روابط اقتصادی  با عراقی ها مدنظر قرار گیرد.

محمد بازاری مدیر کل دفتر توسعه صادرات کالا، در مورد اهداف توسعه صادرات محصولات غذایی و کشاورزی به عراق اظهار کرد:‌ از جمله اهداف توسعه صادرات محصولات غذایی و کشاورزی به عراق بهره‌مندی از بازار این کشور برای دسترسی سریع به بازار عمده مواد غذایی همزمان با ماه محرم، بررسی میدانی بازار و شناخت ویژگی های بازار مصرفی کشور هدف، شناخت قوانین، مقررات و دیگر الزامات قانونی ورود به بازار هدف، آشنایی و برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی عراق، شناخت فرصت‌ها و زمینه های همکاری مشترک و برگزاری جلسات با تجار معروف عراقی تعریف شده است.

علاوه بر این قرار است از کلیه انجمن‌ها، اتاق‌ها، شرکت‌ها و فعالات اقتصادی- تجاری در زمینه های همکاری کمک به عمل آید و یک هیات تجاری – بازاریابی به منظور توسعه صادرات محصولات غذایی و کشاورزی، به این کشور در شهریورماه سال جاری اعزام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]