اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397225799

مهمترین فاکتورهای کسب و کار آنلاین چیست

گام به گام تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی

کد: 1395060397225799

http://goo.gl/xfrmOt

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به رشد روزافزون تجارت الکترونیک و کسب و کار در فضای مجازی،افراد بسیاری در جستجوی کسب و کاری اینترنتی هستند که بتوانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

اولین موردی که در تجارت الکترونیک باید بیاموزید این حقیقت است که در این نوع فعالیت به مانند کسب و کار حقیقی،هم شکست و هم موفقیت وجود دارد

به گزارش روابط عمومی گروه آران، اولین موردی که در تجارت الکترونیک باید بیاموزید این حقیقت است که در این نوع فعالیت که در بستر مجازی رخ می دهد،به مانند کسب و کار حقیقی،هم شکست وجود دارد و هم موفقیت.این که موفق شوید یا شکست بخورید به بسیاری از عوامل بستگی دارد که از جمله آن می توان به دانش و تخصص شما در حوزه و موضوع فروشگاه شما،داشتن سرمایه کافی و داشتن تیم حرفه ای و کاربلد اشاره نمود.

انتخاب بهترین شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی

برای این که فروشگاه اینترنتی از ابتدا قوی و حرفه ای ساخته شود، بایداز بهترین متخصصان طراحی فروشگاه اینترنتی و کسانی که بتوانند فروشگاه اینترنتی شما را بر پایه اصول سئو بنا کنند بهره ببرید. 

انتخاب هاست و دامین مناسب 

سایت با هاست و دامین ساخته می شود.انتخاب دامین مناسب می تواند به برند سازی و حفظ نام دامین توسط کاربران و مشتریان کمک نماید. انتخاب هاست مناسب که از اجزای اصلی برای ساخت سایت و فروشگاه می باشد،نیز بسیار مهم می باشد.انتخاب هاستی که قابل اطمینان بوده و به طور همیشه در دسترس بازدیدکنندگان باشد و همچنین بهره گیری از سرویس هاستی که دارای سرعت خوبی باشد می تواند  بر اعتماد مشتریان و موفقیت سایت تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

فاکتور مهمی به نام سئو و تا ثیر آن بر فروشگاه

سئو تعریفی است برای کلیه اقدامات و عملیاتی که کمک می کند سایت شما در گوگل مورد اعتماد قرار گرفته و به وسیله آن بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید.بعد از این که فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کردید باید:

1-قالب فروشگاه شما سبک و سرعت لود خوبی داشته باشد

2-قالب فروشگاه شما به طور استاندارد کدنویسی و طراحی شده باشد

3-مطالب فروشگاهی شما کپی نباشد و یکتا باشد

4-مطالب فروشگاهی شما تخصصی و به خوبی جزییات محصول را تشریح نماید

و بسیازی از عوامل و فاکتورهای دیگر سئو که تیم شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی آران بعد از انجام طراحی به مشتریان خود می گوید.

سرمایه لازم برای فروشگاه اینترنتی

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد سرمایه در فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است و در موفقیت یا شکست فروشگاه تاثیر می گذارد.شاید بار ها این جمله را شنیده باشید که "تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه است" که این جمله واقعا درست و صحیح می باشد.سرمایه ای که بتوان با آن فروشگاه را ایجاد نمود و تبلیغات هوشمند و هدفمند کرد و  مخارج  جانبی فروشگاه را تامین نماید بسیار قابل اهمیت است.این مطلب را باید در نظر بگیرید که فقط داشتن سرمایه کافی نیست بلکه باید بدانید سرمایه خود را چگونه صرف موفقیت فروشگاه اینترنتی خود نمایید.

جمع بندی

فروشگاه اینترنتی موفق می توانید سرنوشت زندگی شما را تغییر دهد زیرا رفته رفته مردم به سوی خرید اینترنتی روی می آورند و اگر در این حوزه موفق شوید،کسب درآمد بسیارخوبی خواهید داشت.قبل از ایجاد فروشگاه جوانب را به دقت بسنجید زیرا باعث می شود که شما هدفمندتر عمل نموه و برنامه ریزی نمایید.سرمایه مناسب،انتخاب هاست و دامین ارزشمند و همچنین رعایت کلیه نکات سئو بر موفقیت فروشگاه اینترنتی شما تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.موارد گفته شده در بالا کلیات ایجاد فروشگاه اینترنتی است و ما  در مطالب بعدی جزییات بیشتری را تقدیم شما خواهیم نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آران

گروه آران یکی از شرکت های پیشرو در حوزه انفورماتیک و خدمات الکترونیکی در کشور می باشد که از سال 1393 با رویکردی نوین در مدیریت و کسب و کار پا به عرصه ی فعالیت گذاشته است. فعالیت محوری ما به طور عمده، طراحی و پیاده سازی فروشگاه های اینترنتی از صفر تا صد و انجام امور مربوط به بهینه سازی وبسایت های از پیش ساخته شده می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]