اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105765799

آیا مجنتو برای کسب و کار من مناسب است

مناسبترین نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی

کد: 13950609105765799

http://goo.gl/cPPyac

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای تجارت الکترونیک ابزارهای زیادی برای ساخت وبسایت فروشگاه اینترنتی وجود دارد. از جمله این سیستم ها، سیستم مدیریت فروشگاه magento است اما به واقع این سیستم برای چه نوع کسب و کاری مناسب است.

نکاتی برای انتخاب نرم افزار تجارت الکترونیک

برای داشتن فروشگاه اینترنتی در سطح حرفه ای نیازمند نرم افزاری خواهید بود که قابلیت گسترش داشته باشد

آیا واقعا تمام اهداف کسب و کار شما را پوشش می دهد؟ در این مقاله سعی می کنیم که مزایا و معایت مجنتو را بررسی کرده و به جواب این سوالات برسیم.

مزایا

راه اندازی در کمترین زمان : یکی از بزرگترین مزایای مجنتو زمان کم برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی است و این برای آن دسته سازمانهایی که به دنبال راه اندازی وبسایت در کوتاه مدت هستند بسیار مناسب است.

کامل بودن Plugin ها: یکی دیگر از مزایای مجنتو زیاد بودن پلاگین مختلف برای وبسایتتان هست. از پلاگین بهینه سازی سٔو گرفته تا فرم ساز که این کار را تا حد زیادی برای شما راحت می کند.

فراوانی قالبها: در کنار پلاگین های زیادی که برای مجنتو وجود دارد قالبهای زیادی نیز وجود دارد که از طراحی ها خوبی برخوردار هستند.

معایب

سنگین بودن :‌ یکی از مهمترین معایب مجنتو بالا بودن زمان بارگزاری وبسایت می باشد. مخصوصا با سرعت اینترنت کشور این موضوع می تواند آزاردهنده باشد.

هزینه بر بودن : درست است که مجنتو نسخه community رایگان است اما اگر به دنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی تمام و کمال باشید باید نسخه enterprise آنرا تهیه نمایید که علاوه بر هزینه بالای سالیانه پشتیبانی کاملی برای ایران ندارد و عملا دست شما برای این مسٔله باز نخواهد بود.

قالب ها و پلاگین های پولی : این درست است که پلاگین و قالبهای زیادی برای مجنتو وجود دارد اما اکثر آنها رایگان نبوده و آنهایی هم که رایگان هستند از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. و این موضوع هزینه های زیادی را برای راه اندازی وبسایت به شما تحمیل خواهد کرد.

کم بودن توسعه دهندگان: شما قطعا در حین کار با مجنتو نیاز پیدا خواهید کرد که امکاناتی اختصاصی برای خودتان به سیستم اضافه کنید. این در حالیست که تعداد توسعه دهندگان مجنتو در ایران کم بوده و دست شما از این لحاظ بسته است.

در کل اگر به دنبال ساخت فروشگاه اینترنتی در زمان بسیار کوتاهی هستید و همچنین توسعه دهنده مجنتو خبره ای دارید مجنتو می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اما در غیر این صورت با بزرگتر شدن کسب و کارتان قطعا مجنتو دست و پای شما را خواهد بست و دچار مشکلات عدیده ای خواهید شد. لازم به ذکر است که علاوه بر مجنتو سیستم های فروشگاه ساز دیگری مانند prestashop,opencart,woocommerce و ... نیز موجود هستند اما بدلیل کیفیت پایینتر در این مقاله مورد بررسی قرار نگرفتند.
شکی نیست که نرم افزار مجنتو در برطرف کردن نیاز فروشگاههای کوچک و متوسط می تواند کارآمد باشد اما برای داشتن فروشگاه اینترنتی در سطح حرفه ای نیازمند نرم افزاری خواهید بود که قابلیت گسترش داشته باشد. دراین زمینه نرم افزار فروشگاهی آران دارای مزایای زیر است:

استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها : یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار آران استفاده از تکنولوژی های روز دنیاست. استفاده از تکنولوژی هایی مانندelasticsearch,redis,mongodb و... باعث ایجاد تجربه بهتر استفاده از وبسایت برای مدیران و کاربران می شود.

طراحی قالب اختصاصی : هرچقدر در مجنتو دستتان در انتخاب قالب وبسایت بسته است ما در آران به شما کمک می کنیم تا وبسایتی با سلیقه خودتان برسید.

 چندزبانه بودن : اگر قصد دارید وبسایت فروشگاهیتان علاوه بر کشور عزیزمان ایران در سایر کشورها هم فعالیت داشته باشد نرم افزار آران با امکان چندزبانه کردن وبسایت براحتی این کار را برای شما انجام خواهد داد. همچنین امکان تعریف واحد پولی های مختلف در سیستم وجود دارد که باعث می شود در سریعترین زمان ممکن سایت خود را در سایر کشورهای جهان فعال نمایید.

پشتیبانی قدرتمند :‌ در بررسی مجنتو به این موضوع اشاره کردیم که با استفاده از مجنتو پشتیبانی انچنان مناسبی نخواهید گرفت حال آنکه در آران از ابتدا تا به ثمر نشستن کسب و کارتان کمکتان خواهیم کرد و هرزمانی که بخواهید در کنارتان خواهیم بود.

سرویس های اضافی: علاوه بر نرم افزار فروشگاه اینترنتی گروه آران خدمات دیگری نظیر: بهینه سازی سٔو وبسایت، عکسبرداری از کالا، ارسال محصولات و خدمات متنوع دیگری را به شما ارایه می دهد.

می توان اینگونه نتیجه گرفت که اگر شما به دنبال ساخت فروشگاه اینترنتی در زمان بسیار کوتاهی هستید و همچنین توسعه دهنده مجنتو خبره ای دارید مجنتو می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اما اگر به دنبال توسعه ی کسب و کار خود هستید بهتر است که از سیستم های فروشگاه اینترنتی دارای برنامه نویسی بومی استفاده کنید تا علاوه بر طراحی کاملا اختصاصی از روز اول، امکان ایجاد تغییرات عمده در آینده را نیز داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آران

گروه آران یکی از شرکت های پیشرو در حوزه انفورماتیک و خدمات الکترونیکی در کشور می باشد که از سال 1393 با رویکردی نوین در مدیریت و کسب و کار پا به عرصه ی فعالیت گذاشته است. فعالیت محوری ما به طور عمده، طراحی و پیاده سازی فروشگاه های اینترنتی از صفر تا صد و انجام امور مربوط به بهینه سازی وبسایت های از پیش ساخته شده می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]