اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397385585

سرمربی نماینده قزاقستان:

بازیکنانم در پلی آف بیدار می شوند

کد: 1395060397385585

http://goo.gl/PScnha

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم والیبال آلتای قزاقستان گفت: بازیکنانم در مرحله پلی آف جام باشگاه های آسیا بیدار می شوند.

بازیکنانم در پلی آف بیدار می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در میانمار آغاز شد و تیم بانک سرمایه در نخستین مسابقه خود سه بر یک آلتای نماینده قزاقستان را شکست داد.
«ایگور نیکوچنکو» سرمربی تیم قزاقستان بعد از شکست شاگردانش گفت: می دانم نماینده ایران از چه سطحی از والیبال برخوردار است اما از شکست برابر بانک سرمایه ناراضی هستم. با برد دو بازی دیگر به دور دوم صعود می کنیم.
وی با بیان اینکه شاگردانش در پلی آف بیدار می شوند، گفت: مطمئن باشید نماینده قزاقستان در دور بعد حریف سختی برای تیم ها خواهد بود.
سرمربی قزاقستان که آماده نبودن یکی از بازیکنانش را دلیل باخت برابر بانک سرمایه می دانست، گفت: مسابقه با نماینده ایران اولین بازی ما در این تورنمنت بود، شاید خیلی آماده نبودیم و خیلی هم خوب سرویس نزدیم، دلیل اصلی این موضوع مصدومیت یکی از بازیکنان کلیدی تیم است. به خاطر مصدومیت و غیبت این بازیکن تقریبا 50 درصد قدرت حمله تیم کم شده است. می دانم که سطح تیم ایران بالاتر از ماست ولی این بازی برای ما خیلی جذاب بود و برای بازیکنانم خیلی خوب بود و دوست داشتیم با تیم سرمایه بازی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش