اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398615878

رئیس شورای شهر بندر عباس انتقاد کرد

کاهش کیفیت پروژه های افتتاحی در یک زمان خاص

کد: 1395060398615878

http://goo.gl/bpfduW

، بندر عباس , (اخبار رسمی): کیفیت پروژه های که در یک بازه زمانی خاص افتتاح می شوند کاهش یافته است.

کاهش کیفیت پروژه های افتتاحی در یک زمان خاص

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای شهر بندرعباس مهران نجاتی در جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: متأسفانه برخی از پروژه ها که باید در هفته دولت یا دهه فجر افتتاح شوند نظارت بر آنها کاهش یافته و به دنبال آن کیفیت پروژه نیز پایین می آید.

نجاتی گفت: یکی از تهدیدهایی که برای افتتاح پروژه ها در یک مقطع زمانی ایجاد می شود کاهش کیفیت پروژه ها است.

وی در ادامه بیان کرد: هر روز، روز ملت، دولت و انقلاب است و نباید پروژه هایی که هنوز به اتمام نرسیده اند در اجرای آن سهل انگاری و بی توجهی قرار گیرد که زودتر شاهد افتتاح آنها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: هنوز متأسفانه شاهد پروژه های مکرر افتتاح شده هستیم که در چند مناسبت خاص، هفته دولت، دهه فجر افتتاح شده و باز هم برای اینکه آمار وارقام افتتاحیه ها افزایش یابد پروژه در لیست افتتاحیه ها قرار می گیرد.

نجاتی افزود: باید جلوی افتتاح پروژه های تکمیل نشده گرفته شود تا افتتاح این پروژه ها مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نکند و از طرفی دیگر موجبات نارضایتی مردم را فراهم ننماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر بندرعباس

شورای اسلامی شهر بندرعباس جایگاهی حقوقی است که 13 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه