اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101185878

عضو شورای شهر بندرعباس مطرح کرد

نبود اعتبارات لازم چالش پروژه های عمرانی

کد: 13950606101185878

http://goo.gl/kn92pZ

، بندر عباس , (اخبار رسمی): تقویت سرمایه‌گذاری در بندرعباس به ثبات در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد فضای ذهنی مناسب برای سرمایه‌گذاران وابسته است .

نبود اعتبارات لازم چالش پروژه های عمرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شورای شهر بندر عباس، محمد رضا بی‌نیاز اظهار کرد: شهرداری بندرعباس در طول چند سال اخیر با چالش‌هایی در زمینه تأمین اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی مواجه بوده که ناشی از فضای اقتصادی و رکود موجود در جامعه است .

وی افزود: اکنون که دولت مؤفق به مهار تورم شده و زمینه‌های رفع رکود نیز در جامعه فراهم آمده است، باید شهر بندرعباس را به کانونی از سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های گردشگری در کشورمان تبدیل کرد چرا که جاذبه‌های اقتصادی هرمزگان و شرایط و موقعیت آن در همه ایران بی‌نظیر است .

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه سرمایه‌گذاران برای حضور در بندرعباس به ثبات در تصمیم‌گیری‌های کلیدی این شهر نیاز دارند تا بتوانند با ریسک کمتری در این بخش وارد شوند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله این است که شهرداری و یا دیگر دستگاه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری باید شرایط و ضوابط مدون قانونی را برای راهنمایی و هدایت یک سرمایه‌گذار دانسته و بدان عمل کنند تا سرمایه‌ای که برای یک پروژه جذب شده دچار چالش و یا مشکلات قانونی نشود .

بی‌نیاز گفت: انتظار این است که مدیریت سرمایه‌گذاری در شهرداری بندرعباس چالش‌ها و موانع این مسیر را بررسی و اگر نیاز به مصوبه خاصی از سوی شورای شهر به منظور تسهیل این فرآیند است، آن را ارائه کند تا سرمایه‌گذاران را برای انجام پروژه‌هایشان در آینده با مشکلات کمتری روبرو باشند .

وی بیان کرد: متأسفانه برخی از سرمایه‌گذاری‌های گذشته در ساحل شهر بندرعباس با مشکلات قانونی مواجه شده است و دلیل اصلی آن نیز عدم راهنمایی درست سرمایه‌گذار در زمان جذب سرمایه او در انجام یک پروژه است .

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بندرعباس با اشاره به کمبودهای شهر بندرعباس بخصوص در زمینه زیرساخت‌های رفاهی، گردشگری و خدماتی، اظهار کرد: باید مدل‌های موفق دیگر استان‌های کشور دیده شده و در بندرعباس الگوگیری شود تا شاهد افزایش حجم سفر به شهر بندرعباس و رونق هر چه بیشتر اقتصاد آن باشیم .

وی خواستار تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در شهر بندرعباس و مشخص شدن زمینه‌های مناسب و مساعد برای سرمایه‌گذاری در این شهر با همکاری استانداری هرمزگان شد و عنوان کرد: امنیت، آرامش و ثباتی که در کشورمان حاکم است، بهترین زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری از سراسر جهان فراهم آورده و تنها به همت دستگاه‌ها و ادارات مختلف برای تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری وابسته است که بتوانیم از این فرصت استفاده هر چه بهتری داشته باشیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر بندرعباس

شورای اسلامی شهر بندرعباس جایگاهی حقوقی است که 13 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه