اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060599255591

برای ارایه بهترین کیفیت صدا گوشی های همراه صورت گرفت

همکاری ال‌جی و B&O

کد: 1395060599255591

http://goo.gl/32hYs5

، تهران , (اخبار رسمی): کیفیت صدای مشهور شرکت B&O PLAYبه همراه فناوری پیشرفته تلفن هوشمند ال‌جی کیفیت صدای بی‌نظیری ارائه خواهد داد.

همکاری ال‌جی و B&O با یکدیگر

به گزارش روابط عمومی ال‌جی  در ایران، ،تلفن هوشمند آینده این شرکت با همکاری B&O PLAY بهترین کیفیت صدای موجود را خواهد داشت. شرکت B&O PLAY شرکتی است که صدای ناب و بی‌نظیری در محصولات همراه صوتی و هدفون‌ها ارائه می‌دهد و بیش از 90 سال است که با قدرت در ارائه بهترین طراحی، صدا، ابتکار و ساخت استادانه محصولات بنگ و اولافسن (Bang & Olufsen)  فعالیت دارد.

همکاری نزدیک ال‌جی و B&O PLAY با بهبود قابلیت‌های صوتی در تلفن هوشمند V20 بهترین کیفیت صدا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مهندسان صدا با مشارکت یکدیگر، سعی در دستیابی به فلسفه B&O PLAY و ارائه صدایی طبیعی و متعادل در یک گوشی همراه دارند. برای لذت بیشتر استفاده از محصول، ال‌جی V20 یک هدفون B&O PLAY خاص و مجموعه‌ای از تصاویر پس‌زمینه که مخصوصV20 طراحی شده دارد که شامل لوگوی رسمی B&O PLAY به عنوان تأیید صدای پیشرفته و ناب B&O PLAY در آن است.
هنریک تادورف لارنسن، رئیسB&O PLAY ، گفت: «همکاری با ال‌جی فرصتی شگفت‌انگیز برای نمایش مهارت B&O PLAY از نظر فناوری صدا، مهارت در طراحی و مشتری محوری است. با تلفن‌های هوشمند و جدید سری V ال‌جی، کاربران تجربه صوتی جدید و خاصی خواهند داشت که تاکنون نظیر آن را نشنیده‌اند.»
جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت:  "من از همکاری نزدیکمان با B&O PLAY که اوایل امسال با فناوری  Hi-Fi Plus آغاز شد و امروز با V20 ادامه پیدا می‌کند بسیار خرسندم. تعداد مشتریان بیشتری انتظار دارند کیفیت صدای بهتری را در تلفن هوشمند خود نسبت به آنچه در گذشته وجود داشت تجربه کنند و من اطمینان دارم V20 این انتظارات را برآورده می‌کند "

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]