اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101174750

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد

افتتاح و بهره‌برداری از 19 پروژه عمرانی

کد: 13950606101174750

https://goo.gl/aNZEbr

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت تعداد 19 پروژه در حوزه راهسازی و ساختمان‌های دولتی و عمومی در سطح استان اردبیل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح و بهره‌برداری از 19 پروژه عمرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه در بازدید از پروژه‌های اجرایی این اداره کل با اعلام این مطلب گفت: این پروژه‌ها با اعتباری معادل 364 میلیارد ریال در سطح استان اجرا شده که همزمان با هفته دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه ساختمان‌های دولتی و عمومی ساختمان مالیات بر ارزش افزوده شهرستان‌های پارس آباد و خلخال و ثبت اسناد و املاک شهرستان بیله سوار با مجموع 2 هزار و 320 مترمربع زیربنا و با اعتبار هزینه شده 54 میلیارد ریال در این شهرستان‌ها توسط این اداره کل اجرا شده و تحویل دستگاه‌های بهره بردار شد.

محبت خواه به افتتاح 6 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در سطح استان اردبیل اشاره کرد و گفت: راه روستاهای صوفلو، گندیشمین، زاویه، زرج آباد، لعل گنج، آلنی و لگه گیری و آسفالت محور اردبیل – سردابه با اعتباری معادل 50 میلیارد ریال مورد بهسازی و آسفالت قرار گرفته که در هفته دولت افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از افتتاح و بهره برداری از 10 پروژه در حوزه احداث و بهسازی راه اصلی و رفع نقاط پرحادثه در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با هدف تسهیل در تردد وسائط نقلیه، افزایش ایمنی و کاهش ترافیک اجرا گردیده‌اند و برای اجرا و تکمیل این آنها بالغ بر 260 میلیارد ریال هزینه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان