اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101224750

به مناسبت هفته دولت انجام می‌گیرد

افتتاح پروژه میدان تاریخی سبزه‌میدان رشت

کد: 13950606101224750

http://goo.gl/CmBxMr

، تهران , (اخبار رسمی): طی سفر یک‌روزه معاون وزیر راه وشهرسازی به استان گیلان به مناسبت هفته دولت ضمن بازدید از روند اجرای چندین پروژه بازآفرینی در این استان طرح میدان تاریخی سبزه‌میدان در شهر رشت نیز به افتتاح خواهد رسید.

افتتاح پروژه میدان تاریخی سبزه‌میدان رشت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به مناسبت هفته دولت فردا یکشنبه 7 شهریورماه به استان گیلان سفر خواهد کرد.

بازدید از پروژه بازآفرینی و ساماندهی مجموعه تالاب عینک رشت، محدوده حرم خواهر امام رضا‌(ع) و مسجد سمیع رشت و همچنین بازدید از پروژه‌های محله سلیمانداراب رشت (کتابخانه عمومی- کف‌سازی محور آرامگاه میرزاکوچک‌خان) از برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به شمار می‌رود.

براساس این برنامه ارائه شده، پروژه بازآفرینی میدان تاریخی سبزه میدان رشت نیز تنها پروژه افتتاحی موجود در این سفر با حضور مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران خواهد بود.

همچنین در پایان جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان نیز بعدازظهر فردا با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار و به نکات لازم جهت رسیدگی و پیگیری نیز پرداخته خواهد شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان