اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699875755

رئیس جدید سازمان توسعه تجارت:

دسترسی آزاد به اطلاعات الزامی است

کد: 1395060699875755

http://goo.gl/1rPwf8

، تهران , (اخبار رسمی): صادرکننده باید احساس کند سازمان توسعه تجارت خانه اوست تا بتواند به راحتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کند و انتظاراتش را درمیان بگذارد.

دسترسی آزاد به اطلاعات الزامی است

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، مجتبی خسروتاج این مطلب را در نخستین روز کاریش در سازمان توسعه تجارت و در دیدار با مدیران این سازمان مطرح کرد.

وی با تاکید بر این نکته که هیچ یک از مدیران و مسئولان سازمان توسعه تجارت نباید به خواسته‌ها و انتظارات بخش خصوصی بی‌توجهی کند، اظهار داشت: انعکاس به موقع اقدامات و دسترسی آزاد اطلاعات برای آشنایی فعالان اقتصادی با خدمات انجام شده یک الزام است.

خسروتاج ادامه داد: حاکمیت، دولت و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از سازمان توسعه تجارت انتظاراتی دارند که بتواند در جایگاهی مناسب از روابط اقتصادی ـ تجاری بین‌المللی قرار گیرد و سهم مناسبی از تجارت را با تکیه بر توسعه صادرات غیرنفتی و در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است، اضافه کرد: از هیچ سازمانی بدون روح و انگیزه و انرژی در تمامی ارکان و سلسله مراتب آن نمی‌توان انتظار اقدامات شایسته داشت، به همین دلیل همه موظفیم روح و انگیزه را به همه همکاران سازمان و کارکنان آن که از سرمایه‌های اصلی سازمان محسوب می‌شوند برگردانیم.

رییس سازمان توسعه تجارت یادآور شد: ارزش فکری و کاری تمامی افراد سازمان برای ما مهم است و هیچکس نباید فکر کند در سازمان نقشی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تحقق اهداف کمی صادرات، تصریح کرد: رسیدن به رقم 130 میلیارد دلار صادرات در سال 1399 و 180 میلیارد دلار در سال 1404، یک الزام است و برای دست یافتن به این چشم‌انداز و هدف‌، همه باید بسیج و مطمئن باشیم که با رشدهای سالیانه به این رقم خواهیم رسید و صادرات کالا و خدمات بخوبی و با برنامه‌ریزی رصد و پیگیری می‌شود.

خسروتاج ضمن تاکید بر برنامه‌های حمایتی وزارت صنعت از تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق در این باره و ارائه طرح‌ها و پیشنهادات جدید که سازمان توسعه تجارت چگونه در مدیریت واردات، از تولیدات داخلی حمایت می‌کند یک ضرورت است؛ البته اقدامات دیگری نیز باید انجام شود.

وی اظهار داشت: ما در تلاش برای رقابتی شدن بنگاه‌ها با تولید کیفی و قیمت رقابتی در کنار عمل به  تمامی سیاست‌های حمایتی در تنظیم مقررات و مدیریت واردات هستیم.

رییس سازمان توسعه تجارت در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات اداری همکاران را می توان با کمک خود آنها برطرف کرد، این کار در گذشته تجربه شده و جواب داده است، البته سازمان و مدیران اداری هم باید نهایت کمک و مساعدت را در این خصوص بعمل آورند.

در پایان در این جلسه مدیران و مسئولین بخش‌ها، نقطه نظرات، مسائل و مشکلات کاری در سازمان را مطرح کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]