اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699915937

مادربردهای گیگابایت و نهایت سرعت شبکۀ

کد: 1395060699915937

http://goo.gl/TtKSm8

، تهران , (اخبار رسمی): گیگابایت نرم افزار Cfos Speed را برای سرعت بالا و استفاده از حداکثرپتانسیل قطعات سخت افزاری معرفی کرد .

مادربردهای گیگابایت و نهایت سرعت شبکۀ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گیگابایت در ایران ،یکی از ویژگی های بسیار مهمی که امروزه در خرید قطعات سخت افزاری به خصوص مادربرد بسیار پر اهمیت است، بسته های نرم افزاری ارائه شده همراه مادربرد  است و از آنجایی که معمولا این نرم افزار ها به صورت رایگان هستند و تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده محصول ندارند همین مسئله باعث می شود تا کاربران توجه کافی در مورد این ویژگی نداشته باشند، در صورتی که همین ویژگی به ظاهر پیش پا افتاده ممکن است افزایش کارایی چشمگیری را ایجاد کنند.
 کمپانی های سخت افزاری با ارائه این نرم افزار ها این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا از حداکثر پتانسیل موجود در قطعات سخت افزاری استفاده کنند. اینک ما قصد داریم تا به معرفی یکی از نرم افزار های بسیار مفید ارائه شده توسط گیگابایت بپردازیم که به همراه مادربرد های  این برند عرض می شود.
نرم افزار Cfos Speed ، نرم افزاری مربوط به شبکه می باشد که با بهره گیری از چیپست مادربرد و استفاده از پروتکلهای ارتباطی ، موجب بهینگی در مصرف و سرعت ارتباطی می گردد. در حقیقت گیگابایت با استفاده از این نرم افزار مجموعه ای از بهترین تکنولوژی های بهینه سازی و مدیریت شبکه را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. این نرم افزار در قدم اول با استفاده از تکنولوژیTraffic Shaping   باعث می شود استفاده از پهنای باند و سرعت اینترنت به حداکثر برسد همچنین این نرم افزار با اولویت بندی نرم افزارها باعث می شود تا پهنای باند به صورت عادلانه بین نرم افزارها تقسیم گردد به عنوان مثال نرم افزارهای تماس اینترنتی VoIP از اولویت و پهنای باند بیشتری نسبت به نرم افزاری های P2P مانند تورنت برخوردار خواهند بود و از طرفی در اجرای همزمان چندین نرم افزار Cfos Speed  با مدیریت و اختصاص پهنای باند به صورت بهینه باعث عدم تداخل نرم افزار ها با یکدیگر می شوند.
این نرم افزار بعد از نصب حداکثر یک هفته زمان نیاز دارد تا با بررسی عملکرد شبکه، آن را متناسب با نیاز های شما بهینه کند. لازم به ذکر است که طریقه ی استفاده کاربر از شبکه اینترنت در افزایش و یا کاهش این مدت زمان تاثیر بسزایی دارد . این نرم افزار تنها باعث بهینگی در سرعت ADSL شما می شود و شما را به استفاده حداکثری از پهنای باند نزدیک می کند و می توانید تاثیر آن را به وضوح احساس کنید، لازم است بدانید با استفاده از این نرم افزار هرگز نمی توانید به سرعتی بیشتر از سرعتی که ISP برای شما معین نموده است دست پیدا کنید.
قیمت این نرم افزار در سایت رسمی آن با لایسنس مادام العمر نزدیک به 12 دلار می باشد که گیگابایت آن را به صورت کاملا رایگان و با شخصی سازی و سازگاری بیشتر با مادربرد های خود در اختیار کاربران قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیگابایت

شرکت گیگابایت در سال 1986 تاسیس شد. این شرکت با ایجاد جایگاهی بلامنازع پا به عرصه در حال پیشرفت فن آوری گذاشت. گیگابایت با تمرکز روی فن آوری های کلیدی و دستیابی به استاندارد های جدی در کیفیت، به عنوان یک شرکت مطمئن و پیشرو در تولید مادربرد در جهان شناخته شده است. برای همراه بودن با دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، ما محدوده ای جامع و فراگیر از محصولات متنوع شامل مادربرد، کارت گرافیک، قطعات رایانه شخصی، لوازم جانبی رایانه شخصی، لپ تاپ، تبلت و اسلیت، رایانه شخصی، ارتباطات شبکه ای، سرور و تلفن های همراه را عرضه کرده ایم. گیگابایت خود را به ارتقای زندگی دیجیتالی و پاسخ گویی بی درنگ به خواسته ها و نیاز های مصرف کنندگان اختصاص داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]