اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101895585

در پی دستگیری یک ایرانی در برزیل

فدراسیون والیبال هرگونه ارتباط را تکذیب کرد

کد: 13950607101895585

http://goo.gl/mL515D

، تهران , (اخبار رسمی): فدراسیون والیبال ایران با صدور اطلاعیه ای هرگونه ارتباط با ماجرای دستگیری یک ایرانی را در برزیل تکذیب کرد.

فدراسیون والیبال هرگونه ارتباط را تکذیب کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چندی قبل خبری درباره دستگیری یک ایرانی در برزیل منتشر شد. متاسفانه یک سایت برزیلی به اشتباه این فرد را یکی از مسئولان فدراسیون والیبال ایران معرفی کرده بود اما هرگونه ارتباط این فرد با فدراسیون والیبال ایران شدیداً تکذیب می شود.
رئیس فدراسیون والیبال، تمام مسئولان و اعضای ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران در برزیل بلافاصله بعد از پایان مسابقات به ایران بازگشته‌اند و حتی در مصاحبه های تلویزیونی و رادیویی هم حضور داشتند.
همچنین وزارت ورزش و جوانان ایران نیز قبلاً اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرده و به اطلاع عموم مردم رسانده است که فرد دستگیر شده در برزیل اصلاً ارتباطی با کاروان ورزشی ایران نداشته بلکه شخصا ودر قالب یک تیم اعزامی از انجمنی ورزشی در برزیل حضور دارد.
سفیر ایران در برزیل نیز تاکید کرد خوشبختانه در ایام بازی‌های المپیک هیچ مشکلی برای ورزشکاران ، همراهان و تماشاگرانی که از ایران و سایر نقاط جهان برای تشویق تیم های ایرانی به برزیل آمدن نداشتیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش