اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101996108

ضروریترین لوازم سفرکه نبودشان آزاردهنده است

کد: 13950607101996108

http://goo.gl/eKR1YM

، تهران , (اخبار رسمی): برای داشتن یک فهرست تمام عیار از لوازم ضروری سفر که نبودشان قطعا در طول مسافرت برای شما آزار دهنده خواهد بود با ما همراه شوید .

ضروریترین لوازم سفرکه نبودشان آزاردهنده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از الی گشت،تا به حال برایتان پیش آمده برای بستن کوله و چمدان، نگاهی به اتاق‌تان بیاندازید و وسایل مورد نیاز سفرتان را با چشم‌هایتان انتخاب کنید؟ تقریبا برای همه ما پیش آمده است. برای همین، تصمیم گرفتیم از افراد زیادی بپرسیم که: بدون چه چیزهایی در سفر به شما سخت می‌گذرد و از جا گذاشتن آنها ناراحت می‌شوید؟ در نهایت لیستی تهیه کردیم تا خیالتان را از دانستن لیست ضروری لوازم سفر در کنار دیگر وسایل، آسوده کنیم. برای جمع آوری این لیست، آنها را در جایی کنار هم بچینید و هر کدام را که برداشتید یک ضربدر روبروی اسم آن بزنید. این مطلب را نیز جایی ذخیره کنید تا مرورش کنید و استرس ناشی از انتخاب لوازم سفرتان از بین برود.

چراغ قوه

شما از آن آدم‌ها نیستید که وقتی نصف شب به هاستل و یا اتاق همسفرتان در هتل می‌روید برق را روشن کنید و او را از خواب بپرانید. پس به فکر یک چراغ قوه باشید، پیشنهاد ما به شما یک چراغ کوچک پیشانی است، چرا که زمان پیاده‌روی در شب و طبیعت نیز به کارتان می‌آید.

دستمال مرطوب

دستمال مرطوب تنها یک دستمال مرطوب است، اما باید بگوییم در سفر دستمال مرطوب یک هدیه‌ی بزرگ است. باورتان نمی‌شود چه کارهایی که نمی‌تواند برای شما انجام دهد. از آن برای تمیز کردن دست و صورتتان، در نبود حمام تمیز کردن بدنتان و یا کثیفی روی وسایلتان استفاده کنید. می‌توانید بعد از دست زدن به منوی رستوران‌ها سریع دستان‌تان را با یک دستمال مرطوب پاک کنید چا که منوهای غذا از آلوده‌ترین اشیاها هستند.

دوربین

تصور کنید بروید سفر و دوربینی با خودتان همراه نداشته باشید. تصورش نیز آزار دهنده است؛ چراکه قرار است مکان‌های زیبایی را ببینید و بدون دوربین چگونه خاطره‌اش را می‌خواهید ثبت کنید؟ اکنون که دوربین را به لیست وسایل مورد نیازتان اضافه کردید، به فکر چند عدد باطری و شارژر نیز باشید.

پول

متاسفانه بدون پول سفر رفتن شما نیز غیرممکن است. بنابراین حساب و کتابتان را کنید و پول مورد نیازتان را بردارید. آنها را در یک صرافی به واحد پول مقصدتان تبدیل کنید و کمی هم پول نقد ایرانی در جایی از کیفتان نگه دارید تا در زمان بازگشت از فرودگاه به سمت منزل با مشکلی مواجه نشوید.

پاسپورت

شما بدون پاسپورت‌تان تنها تا فرودگاه می‌توانید بروید. یادتان باشد، اعتبار گذرنامه‌تان را چک کنید، چرا که داشتن اعتبار گذرنامه بیش از شش ماه شرط سفر به بسیاری از کشورهاست.

دارو

بردن برخی از داروها در سفر کمک بسیاری به شما می‌کند. ممکن است دچار سر درد و حالت تهوع شوید، معده درد بگیرید و یا با مشکلات دیگری مواجه شوید. شاید داروهایی را دائم مصرف می‌کنید و پزشکتان تجویز کرده است. اینها را بسته‌بندی کنید و در قسمتی از چمدانتان قرار دهید. یادتان نرود برخی از کشورها قوانینی برای حمل داروهای خاص دارند که پبشنهاد می کنیم قبل از سفرتان این قوانین را مرور کنید.

هندزفری

قطعا در سفر دوست خواهید داشت در تنهایی گوش به موسیقی بسپارید و یا در جایی که شلوغ است یک هندفری در گوشتان بگذارید.

دستمال سر

دستمال‌های سر باکیفیت و ارزانی در فروشگاه‌ها می‌توانید پیدا کنید که دارای طرح‌های زیبایی هستند. از این دستمال‌ها روی صورتتان در برابر گرد و خاک، بستن سر و یا گرم نگه داشتن گردن و مچ دست‌تان در سفر استفاده نمایید.

نخ دندان

بودن یک نخ دندان آنقدر به چشم نمی‌آید که نبودنش آزار دهنده است.

ضد آفتاب

اگر در زمانی سفر می‌کنید که باید انتظار روزهای آفتابی و گرم را داشته باشید، برای جلوگیری از سوختگی پوستتان ضد آفتاب مناسبی را به لیست‌تان اضافه کنید. در سفر به کشورهای آفتابی در تابستان مانند هند، تایلند، سواحل مالدیو و …نبود ضدآفتاب آسیب زیادی به پوست‌تان می‌زند.

ملافه و روبالشی

یکی از مهمترین وسایل سفر که بسیار به کارتان می‌آید، ملافه و رو بالشتی است. در هاستل و یا  قطار با ملافه تمیز خودتان خواب راحتی خواهید داشت.

حوله مسافرتی

حوله‌های مسافرتی کم حجم و فشرده گزینه‌های خوبی به جای بردن حوله‌های بزرگ و جاگیر و یا نبردن هیچی در سفرتان است.

لیوان، ظرف، قاشق و چنگال

این وسایل ایتدایی اما ضروری هستند. می‌توانید قاشق، چنگال و کاردهای متصل مسافرتی را تهیه نمایید.

دمپایی

دمپایی در سفر در زمان‌های مختلفی به کمک شما می‌آید. در سواحل و یا رفتن به نزدیک اقامتگاه‌تان و جاهای مختلف از آوردن آن خوشحال خواهید بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی