اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233936108

ارزان‌تر به مسافرت بروید

قبل از خرید بلیت هواپیما به این نکات توجه کنید

کد: 13951120233936108

https://goo.gl/nzSywf

، تهران , (اخبار رسمی): خرید بلیت هواپیما مانند هر خرید دیگر نیازمند تجربه است، اما گاهی پیش می‌آید که شما تجربه کافی نداشته باشید و بخواهید بلیت هواپیما بخرید، اما بلیت هواپیما معمولا جز خریدهایی ارزان قیمت نیست که بخواهید خیلی ریسکی این کار را انجام دهید، پس قبل از خرید، همراه با ما از تجربه کافی برخوردار شوید.

قبل از خرید بلیت هواپیما به این نکات توجه کنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت الی‌گشت، خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به تجربه دارد، اما گاهی پیش می آید که شما تجربه کافی نداشته باشید و بخواهید بلیت هواپیما بخرید، اما بلیت هواپیما معمولا جز خریدهایی ارزان قیمت نیست که بخواهید خیلی ریسکی این کار را انجام دهید.

تهیهبلیت؛چگونه و از کجا  

برای خرید بلیت هواپیما می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی و یا ایرلاین‌ها سر بزنید اما این کار خیلی زمان‌گیر و خسته‌کننده بوده اما با پیشرفت تکنولوژی سایت‌های بسیاری خرید بلیت هواپیما را به صورت اینترنتی فراهم کرده‌اند که به راحتی می‌توانید با مشخص‌کردن تاریخ سفر و مقصد، در عرض کمتر از چند دقیقه تمام پروازها را مشاهده و مقایسه کنید و بهترین و مناسب‌ترین بلیت هواپیما را انتخاب کنید.

آیا از هر سایتی می‌توان با اطمینان بلیت هواپیما خرید

مسلما جواب "خیر" است، حتما از اعتبار و قدمت سایتی که می‌خواهید خرید کنید مطلع باشید تا خدایی نکرده دچار مشکل نشوید و اگر به خطا و مشکلی برخوردید بتوانید به راحتی با پشتیبان‌ها ارتباط برقرار کنید و مطمئن باشید که در اسرع وقت مشکل شما را برطرف می‌کنند.

بر اساس این گزارش، آژانس هواپیمایی الی‌گشت از قدیمی‌ترین پیشروهای صنعت توریسم و گردشگری بوده که همواره در ارائه خدمات نوین مسافرتی پیشرو است، این آژانس با بیش از 16 سال سابقه درخشان، سیستمی کامل و جامع برای خرید بلیت هواپیما، رزرو هتل و تور مسافرتی فراهم کرده که البته با توجه به قدمت و سابقه‌اش می‌توان با اطمینان خاطر بلیت هواپیما داخلی و خارجی، تور و یا رزرو هتل خارجی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک خریداری کنید و «واچر» قطعی هتل و بلیت هواپیما را بلافاصله پس از پرداخت ریالی در ایمیل خود دریافت کنید.

حداقل 45 روز قبل پرواز، بلیت بخرید

به طور میانگین بهترین زمان خرید بلیت هواپیما 45 تا 50 روز قبل از پرواز است، اما نمی‌توان گفت که همیشه این تخمین درست از آب در می‌آید، اما بر اساس آماری که در سال‌های اخیر گرفته شده به طور میانگین 45 تا 50 روز قبل از زمان پرواز بهترین زمان برای خرید بلیت هواپیما است.

قیمت بلیت هواپیما؛روزخرید یا روز پرواز

طبق آخرین آنالیزهای سایتCheapAir  قیمت بلیط هواپیما در آخر هفته گرانتر از سایر روزهاست و در سه‌شنبه‌ها معمولا می‌توانید بلیت هواپیما ارزان قیمت نسبت به سایر روزها یافت کنید.

اگر در وب‌سایت‌، زمان دلخواه پیدا نشد نا امید نشوید

نگران نباشید، احتمال اینکه با آن ها تماس بگیرید و بتوانید به صورت تلفنی بلیت دلخواهتان را خریداری کنید هم هست، این آژانس هواپیمایی علاوه بر اینکه خدمات مسافرتی تور، بلیت هواپیما و رزرو هتل را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد به صورت حضوری و تلفنی (offline) نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد، کافی است با شماره این شرکت تماس گرفته تا کارشناسان فروش راهنمایی‌های لازم را انجام دهند و اگر خواستید به صورت تلفنی و یا حضوری از خدمات مسافرتی این شرکت بهره‌مند شوید.

گرانترین نرخ بلیت هواپیما 

معمولا در تعطیلات نرخ بلیت هواپیما افزایش می‌یابد و اوج افزایش نرخ بلیت هواپیما همواره با تقاضای مسافران رابطه مستقیم داشته و دارد، به طور کلی در ایام عید نوروز، تعطیلات ژانویه و تابستان قیمت بلیت  هواپیما افزایش می‌یابد.

چه زمانی بلیت ارزانتر است

بلیت هواپیما معمولا در ایام 15 فرودین تا 30 خرداد به پایین‌ترین نرخ خود می‌رسد و در این ایام شانس بیشتری برای خرید بلیت هواپیما ارزان قیمت دارید.

لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان از طریق وب‌سایت این شرکت و با شماره تلفن اطلاعات 0218540 تماس گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]