اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224446108

کم هزینه ترین سفر به دور دنیا به روش کوله گردها

کد: 13951102224446108

https://goo.gl/8m5x7g

، تهران , (اخبار رسمی): سفر به شیوه ی بک پکرها همیشه یک چالش بوده و هست. در این نوع گردشگری باید تمام آیتم هایی که نیاز است تا گرم باشید، خشک بمانید، همیشه در امان باشید، در حین سفر حوصله تان سر نرود و… را در یک فضای کوچک در کوله تان بچپانید و باید آنقدر سبک باشد که بتوانید ساعت ها وزن آن را بر روی دوشتان تحمل کنید.

کم هزینه ترین سفر به دور دنیا به روش کوله گردها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ،می بینید؟ اصلا کار ساده ای نیست. ولی کاری که کوله گردها انجام می دهند چیست؟ این است که هیچ چیز را سخت نمی گیرند. در اینجا با ۱۰ روش کاربردی برای سفر کوله گردی آشنا می شوید. این راهنما به شما یاد می دهد که چگونه با کمترین هزینه و تشریفات، از سفر خود لذت ببرید،

حوله سریع خشک کن: هیچ چیزی بدتر از خشک کردن بدن با یک حوله ی بودار نیست، آن هم درست وقتی که احساس می کنید تمیز هستید! یک حوله ی با کیفیت و خوب باید در کمتر از ۱۲ ساعت خشک شود ( یا حتی کمتر) و این به این معناست که لازم نیست با عذاب حوله ی مرطوبتان را در ساکتان بگذارید.
دفترچه یادداشت: بسیاری از مردم هنگام سفر با تور یه یک منطقه، از ژورنال گردشگری آن منطقه استفاده می کنند که هزینه بر است. اگر شما اینطور نیستید، دم دست داشتن یک دفترچه یادداشت برای یادداشت عبارت های کلیدی مثل یادداشت چند کلمه ی زبان آن منطقه، یا مسیر هتلتان و… می تواند خیلی به کارتان بیاید.
چراغ قوه: بخصوص در سفر به کشورهای توسعه یافته این موضوع بیشتر احساس می شود چون قطع برق در آنها اجتناب ناپذیر است. حالا تصور کنید در یک جنگل هستید یا در اتاق خوابتان چیزی را روی زمین می اندازید و دوست ندارید کلید برق را بزنید.

کاور ضدآب کوله: مطمئنا شما هیچ وقت نمی دانید کی از آسمان باران می بارد و اگر هم ببارد دوست نخواهید داشت تا با یک کیف خیس سنگین بر روی کیف تان راه بروید. یک کاور ضدآب کیف بسیار کوچک و سبک است و هزینه ی خیلی کمی هم دارد. مطمئن باشید پیشمان نمی شوید!
کیف فشرده سازی لباس: کیف فشرده سازی لباس، دوست صمیمی کوله گردهاست! که بسیار هم ارزان است. حتی اگر کوله گرد نباشید هم، داشتن یک کیف فشرده سازی لباس به شما کمک می کند تا لباس هایتان را فشرده، مرتب کند و آنها را از احتمال ریختن هر ماده ای مثل شامپو در کیف تان دور نگه دارد.

دوربین عکاسی نه، دوربین گوشی آری!: اگر می خواهید به شیوه ی کوله گردها سفری ارزان و سبک داشته باشید، باید دور وسایل اضافی و بارهای اضافه را در سفرتان خط بکشید. چه احتیاجی به دوربین عکاسی هست وقتی گوشیتان دوربین دارد؟ همراه بردن گوشی و استفاده از دوربین آن برای ثبت لحظات خاص زندگی در سفرتان بسیار مهم است و باعث می شود تا خاطره ی آن همیشه ماندنی شود.

کوله پشتی راحت: همیشه گران بودن یک چیز به معنای راحت بودن آن نیست. آن چه شما در سفر به شیوه ی کوله گردها نیاز دارید، یک کوله ی راحت و سبک است که بتوانید وسایل خود را راحت در آن جای دهید و با اندازه ی بدنتان متناسب باشد، آن را در مواقعی روی زمین بیندازید، خیس یا گلی شدن آن برایتان خیلی مهم نباشد و… . پس بهتر است از فکر کوله های لوکس و گران قیمت بیرون بیایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی