اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102114750

نگاهی به سفر وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان و افتتاح 30 پروژه بندری

رخ دادن اتفاقات خوب در بنادر کشور

کد: 13950607102114750

http://goo.gl/mh51BS

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر راه و شهرسازی گفت:اتفاقات خوبی در بنادردرحال رخ دادن است و باارزیابی مثبت ازوضعیت بنادر، تلاش برای بازپس‌گیری سهم ایران وافزایش قدرت رقابت‌پذیری بنادرمان با بنادرحاشیه خلیج فارس هدف اصلی ماست.

رخ دادن اتفاقات خوب در بنادر کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ، وزیر راه و شهرسازی  گفت: برای آنکه بتوانیم مزیت رقابتی بندرعباس را حفظ کنیم غیر از بندر و پسکرانه باید اقدامات بیشتری انجام داده شود ازجمله اینکه حمل ونقل ترکیبی را در استان سازمان دهی کنیم.

 در سومین روز از هفته دولت(4 شهریور) با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی 30 پروژه دریایی و بندری هرمزگان با اعتباری بالغ بر دو هزار و 306 میلیارد ریال به افتتاح رسید.

قابل ذکر است که از مبلغ بالغ بر دوهزار و 306 میلیارد ریالی که برای این 30 پروژه سرمایه‌گذاری، فنی، عمرانی، بندری و دریایی هزینه شده است، رقم 641 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و یکهزار و 665 میلیارد ریال نیز از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

همچنین هدف عمده اجرای این پروژه ها هموارسازی مسیر تبدیل بندر شهید رجایی به یک بندر نسل سومی، توسعه زیرساخت‌های صنعت بانکرینگ، ایجاد بستر مناسب در راستای رونق بیشتر حمل ونقل دریایی و مسافری، توسعه زیرساخت های بندری و دریایی در جزایر خلیج فارس و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای ساحل نشینان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان