اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102756110

با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها صورت گرفت

افتتاح پروژه‌هایی فرودگاهی در ایلام

کد: 13950607102756110

http://goo.gl/91zyUe

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صبح امروز(7 شهریورماه) با حضور در فرودگاه ایلام دو پروژه کلان این فرودگاه به ارزش 60 میلیارد ریال را افتتاح کرد و به بهره‌برداری رساند.

افتتاح پروژه‌هایی فرودگاهی در ایلام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به همراه حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها به ایلام سفر کرد تا ضمن بازدید از پروژه‌های فرودگاه ایلام، آن‌ها را افتتاح کرده و به بهره‌برداری رساند.

محمد مروارید، استاندار ایلام به همراه معاونان و فرماندار این منطقه در بدو ورود مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌ها به این استان، به استقبال آن‌ها آمدند. در این سفر استانی مه‌آبادی به همراه مقامات استانی دو پروژه کلان ایمنی آتش‌نشانی و ساختمان سپاه حفاظت جمعا به اعتبار60 میلیارد ریال را افتتاح کردند.

بخشی از این سفر یک روزه به گفت‌وگوی مه‌آبادی با مقامات استانی درباره فرودگاه ایلام و احداث ترمینال بین‌المللی آن به مساحت 5 هزار و 877 مترمربع گذشت. اکنون فاز نخست این ترمینال 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این جسله مقرر شد تا شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در احداث فاز دوم این فرودگاه همکاری کند.

در پایان این سفر، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران از واحد‌های مختلف فرودگاه ایلام بازدید کرد و با کارمندان این فرودگاه طی جلسه‌ای در زمینه تصویب قانون خاص و تسهیلات این شرکت به کارکنان به گفت‌وگو پرداخت. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

براساس معیارها و مقررات ملی و بین المللی حاکم بر استمرار خدمت رسانی مطلوب، ایمن و مطمئن در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی راهبری، مدیریت، نگهداری و توسعه فرودگاه ها،سامانه های هوانوردی کشور ومدیریت ترافیک هوایی کشور به عنوان مهمترین ارکان زیرساختی این صنعت در جمهوری اسلامی ایران بر عهده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است که یکی از شرکتهای اصلی وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان