اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950926201616110

تا پایان دولت یازدهم روی می دهد

تحول بزرگ حمل و نقل هوایی در آسمان ایران

کد: 13950926201616110

https://goo.gl/dyQxY1

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ورود یکی از رادارهای خریداری شده فرانسوی به کشور گفت: با توجه به سیاست توسعه و ارتقای سامانه‌های ارتباطی، ناوبری و کمک ناوبری تا پایان دولت بزرگترین تحول حمل و نقل هوایی در آسمان ایران رخ می دهد.

تحول بزرگ حمل و نقل هوایی در آسمان ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، رحمت اله مه آبادی  ، از خریدهای جدید شرکت فرودگاهها با هدف تجهیز فرودگاههای کشور خبر داد و گفت:  تا پایان دولت بزرگترین تحول حمل و نقل هوایی در آسمان ایران رخ می دهد.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، با اعلام برنامه های این شرکت برای ارتقا و توسعه سامانه های ارتباطی، ناوبری و کمک ناوبری، گفت: سه رادار جدید از فرانسه خریداری شده است که یکی از آنها به زودی وارد کشور می شود.

وی ادامه داد: هم چنین اتوماسیون رادارهای مرکزکنترل فرودگاه مهرآباد نیز را باید نوسازی کنیم که مناقصه آن درحال برگزاری است.

مه آبادی با اعلام اینکه در این سه ساله و تا این زمان اتفاقات بسیار مهمی در حوزه هوایی رخ داده است و کارهایی انجام گرفته که منجر به تحول عظیمی در صنعت هوایی شده است، تصریح کرد: با همکاری نیروهای نظامی، دولت، مجلس و نگاه تازه وزیر به وضعیت صنعت هوایی، اتفاقات مبارکی رخ داده است.

به گفته مه آبادی، دریک سال گذشته نصب 11 دستگاه رکوردر داخلی در فروگاه‌های کشور و به روزکردن 10 دستگاه دیگر، خرید 650 ترمینال ترانگ برای 5 فرودگاه، رفع BTS فرودگاه امام خمینی(ره)، تجهیز فرودگاه‌های مختلف به 400 دستگاه بیسیم AM  و FMو نصب و راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ خارجی در فرودگاه آبادان از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است و خدمات توسعه و ارتقای سامانه‌های ناوبری ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

براساس معیارها و مقررات ملی و بین المللی حاکم بر استمرار خدمت رسانی مطلوب، ایمن و مطمئن در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی راهبری، مدیریت، نگهداری و توسعه فرودگاه ها،سامانه های هوانوردی کشور ومدیریت ترافیک هوایی کشور به عنوان مهمترین ارکان زیرساختی این صنعت در جمهوری اسلامی ایران بر عهده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است که یکی از شرکتهای اصلی وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان