اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104166102

تجلیل مریم قهرمانی از بانوی المپیکی کرج

کد: 13950608104166102

http://goo.gl/cjsM5u

، کرج , (اخبار رسمی): نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج ضمن دیدار با کیمیا علیزاده بانوی مدال آور المپیک 2016 این افتخار آفرینی را به وی و خانواده او تبریک گفت.

تجلیل مریم قهرمانی از بانوی مدال آور کرج در المپیک ریو

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از  پایگاه مدیریت شهری کرج، مریم قهرمانی در این دیدار اظهار داشت: زنان ورزشکار ایرانی از سال 1964میلادی و برای نخستین بار در مهمترین رویداد ورزشی جهان شرکت کردند، اما تاکنون موفق به کسب مدال در المپیک نشده بودند و در المپیک 2016 ریو، افتخار آفرینی کیمیا علیزاده افتخاری ارزشمند برای کشورمان است که شایشته تقدیر است.
 
به گفته وی زنان ایرانی با رعایت عفاف و حجاب می توانند در میادین علمی و  ورزشی حضور یافته و برای کشورمان افتخار آفرینی نمایند.
 
این عضو شورا تاکید داشت: مسئولان باید در حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی سنگ تمام بگذارند چرا که این عزیزان ماه ها نسبت به انجام تمرینات سخت و فشرده اقدام نموده تا با موفقیت در مسابقات و ترنمنت های بین المللی قلب ملت را شاد سازند.
 
مریم قهرمانی در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از افتخار آفرینی کیمیای استان البرز تقدیر و تشکر نمود و این افتخار را بار دیگر به مقام معظم رهبری، ملت غیور و عزتمند کشور وخانواده وی تبریک و تهنیت گفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه