اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109227756102

حضور نیروهای راهداری در محور کرج-چالوس

سقوط بهمن در جاده چالوس

کد: 13951109227756102

https://goo.gl/MH5UII

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرکل راه استان البرز با اشاره به بارش شدید برف در محورهای استان البرز به‌ ویژه در ارتفاعات و جاده چالوس، هم اکنون شاهد سقوط بهمن در محور کرج چالوس هستیم.

سقوط بهمن در جاده چالوس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، تقی رضایی اظهار داشت: براساس گزارش‌های ارسالی هم اکنون شاهد ریزش بهمن در محور کرج چالوس هستیم.
وی تأکید کرد: در این راستا در چهار نقطه از این محور سقوط بهمن داشته‌ایم که اقدامات ایمنی نیز از سوی راهداران و نیروهای خدمات‌رسان انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا سقوط بهمن در محدوده گچسر تا دهانه جنوبی تونل کندوان در جاده کرج - چالوس رخ داده است.
رضایی با اشاره به اینکه با مسدود کردن جاده چالوس قبل از ریزش بهمن این حادثه هیچ خسارات جانی در پی نداشته است.
به گفته وی با توجه به احتمال مجدد ریزش بهمن در این محور از رانندگان می‌خواهیم از سفرهای غیر ضروری در این محور بپرهیزند.
وی تأکید کرد: هم اکنون نیروهای راهداری و خدمات‌رسان در این محور حضور دارند و اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی و باز کردن مسیر را انجام می دهند.
رضایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بارش برف در محور کرج - چالوس همچنان ادامه دارد،‌ افزود: حضور نیروهای راهداری در نقاط حادثه‌خیز این محور و بازدید از آن دیگر مأموریت‌های نیروهای راهداری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه