اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224806102

در آینده ای نزدیک

دبیرخانه "مشاوران جوان" در کرج راه اندازی می شود

کد: 13951103224806102

https://goo.gl/L4A2Kw

، کرج , (اخبار رسمی): قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه جوانان سرمایه های عظیم جامعه هستند گفت: مدیریت شهری این کلانشهر با برگزاری جلسات همفکری با مشاوران و نخبگان جوان شهر به دنبال آن می باشد تا از توانمندی های این قشر در راستای رسیدن به آرمان های توسعه شهری و اجرایی کردن علمی و فنی پروژه ها بهره مند شود

دبیرخانه "مشاوران جوان" در کرج راه اندازی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عصر دیروز قائم مقام شهردار کرج، رئیس شورای این شهرستان، معاونان برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری و جانشین معاون خدمات شهری این دستگاه با مشاوران جوان شهر جلسه ای را در راستای ارتقاء همکاری های متقابل جهت اجرای مطلوب تر پروژه های مختلف شهری برگزار کردند.
قائم مقام شهردار کرج در این جلسه با اشاره به اینکه مشاوران جوان شهر دارای استعدادهای درخشانی در زمینه علم، فرهنگ، عمران و... هستند بیان کرد: استفاده بهینه از این سرمایه‌های عظیم فکری، جزء اولویت های اساسی مدیریت شهری  ایران کوچک است.
محمد رضا رضاپور اظهار داشت: ذهن خلاق نخبگان و مشاوران جوانان در کنار تجربه مدیران، ضمن فراهم آوردن بستر مناسب در راستای تبادل ایده ها و تجربیات، موجب تسریع در روند اجرای امور می شود و حضور نیروهای خلاق، نگرشی ویژه را در مدیریت شهری ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه هم اکنون بسترهای لازم جهت مشارکت نخبگان و مشاوران جوان در اداره امور شهر فراهم است و شهردار کرج نیز بر انجام این امر تاکید ویژه دارد یادآور شد: بهره گیری از دیدگاه های نو، خلاق، تیزبین و آرمانی جوانان شایسته کرج گام موثری در راستای شناسایی معضلات شهری، مرتفع ساختن مشکلات و پویایی سیستم مدیریت شهری کرج خواهد بود.
این مسئول بر تشکیل دبیرخانه مشاوران جوان در شهرداری کرج تاکید کرد و از معاونان و مدیران ذیربط این دستگاه خواست که در آینده ای نزدیک این مهم را تحقق بخشند تا مدیریت شهری این کلانشهر بتواند در چارچوبی مشخص با جوانان نخبه شهر همکاری و هم فکری متقابلی را برای اجرای پروژه های مختلف شهری داشته باشد.
گفتنی است در نشست مدیران ارشد مدیریت شهری کرج با مشاوران جوان شهر، تنی چند از مشاوران و نخبگان به ارائه پیشنهادات و راهکارهایی برای پیشبرد مطلوب تر پروژه های شهری این کلانشهر پرداختند و مسئولان نیز اعلام کردند که با تشکیل دبیرخانه مشاوران جوان در شهرداری کرج از توان علمی این قشر در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی این دستگاه استفاده ویژه ای می شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه