اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231496102

در مادرید اجرا می شود

طراحی باغچه های کوچک بر سقف اتوبوسهای شهری

کد: 13951116231496102

https://goo.gl/1ElQhb

، کرج , (اخبار رسمی): شهردار شهر مادرید به تازگی از طرحی حمایت کرده است که در آن باغچه های کوچک بر سقف اتوبوس های عمومی ساخته خواهد شد. این طرح یکی از شش طرح پیشنهادی به منظور هر چه سبزتر کردن پایتخت اسپانیا و تبدیل آن به نمونه ای موفق در جهان بوده است.

طراحی باغچه های کوچک بر سقف اتوبوسهای شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج : شهردار شهر مادرید به تازگی از طرحی حمایت نموده است که در آن باغچه های کوچک بر سقف اتوبوس های عمومی ساخته خواهد شد. این طرح یکی از شش طرح پیشنهادی به منظور هر چه سبزتر کردن پایتخت اسپانیا و تبدیل آن به نمونه ای موفق در جهان بوده است.
 این باغچه کوچک حدود 2500 یورو هزینه دارد و احتیاج خاصی به مراقبت ندارند. مرحله اول این طرح، 130 اتوبوسی را شامل می شود که بیشتر در مسیرهای توریستی تردد دارند.
شهر مادرید همچنین از پیشگامان ساختمان های هوشمند و سازگار با محیط زیست است. این اقدامات و بسیاری از اقدامات مشابه در پایتخت اسپانیا به دنبال شرایط بد هوا و آلودگی ناشی از ترافیک در این شهر انجام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست