اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104395585

شوندی رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال شد

کد: 13950608104395585

http://goo.gl/mVn8CY

، تهران , (اخبار رسمی): طی حکمی از سوی محمدرضا داورزنی، نادر شوندی به عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال منصوب شد.

شوندی رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، صبح امروز دوشنبه هشتم شهریور ماه دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی دکتر نادر شوندی را به عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش منصوب کرد.
دکترای فیزولوزژی ورزشی، مدرک مربیگری بین المللی درجه دو، مدرک ممتاز دوره مدرسی والیبال از کشور آلمان، مدیر برنامه ریزی و بدنساز تیم های ملی ایران (82-86)، مربی تیم ملی نوجوانان کانادا 2015، مسئول توسعه والیبال سالنی آموزش مربیان و مسئول فنی چند باشگاه باشگاه والیبال در کانادا، مدرک مربیگری از آلمان و مدرک مربیگری از کانادا از جمله مدارک و تجارب نادر شوندی رئیس جدید کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال می باشد.
شوندی تا سال 92 در همین سمت با فدراسیون والیبال همکاری می کرد که سفر وی برای گذراندن دوره های تکمیلی به کانادا موجب قطع همکاری رسمی وی با این فدراسیون شد و پس از بازگشت به ایران مجددا در همین مسئولیت منصوب شد.

همچنین داورزنی امروز در جلسه ای با حسینعلی مهرانپور که پیش از این به عنوان سرپرست این کمیته منصوب شده بود، از زحمات چندین ساله وی تقدیر و تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش