کد: 13950608104926039

امروز در جلسه شورای صنفی تصویب شد

«سایه‌های موازی» جانشین «امکان مینا»

کد: 13950608104926039

http://goo.gl/0Z4drx

، تهران , (اخبار رسمی): غلامرضا فرجی از مصوبات جلسه امروز شورای صنفی نمایش در رابطه با قیمت فیلم سینمایی فروشنده و جابه‌جایی فیلم‌های سینمایی در این هفته خبر داد.

«سایه‌های موازی» جانشین «امکان مینا»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز (دوشنبه هشتم شهریور) ماه شورای صنفی نمایش گفت: بر اساس موصبات امروز شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «سایه های موازی» به کارگردانی اصغر نعیمی از چهارشنبه 10 شهریور ماه به جای فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی در گروه سینمایی زندگی اکران می شود. همچنین از انجا که براساس آیین نامه شورای صنفی نمایش تعداد هفته‌های نمایش فیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی به پایان رسیده است، این فیلم از این هفته در کل سینماهای تهران تعویض می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی نیز از چهارشنبه دهم شهریور ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود.

فرجی در مورد قیمت بلیت فیلم فروشنده گفت: مسئله قیمت بلیت این فیلم سینمایی در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مطرح و مقرر شد این مسئله در جلسه هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد و در این رابطه تصمیم‌گیری شود. لذا تا تصمیم گیری نهایی، بلیت فیلم «فروشنده» با همان قیمت معمول در سینماهای کشور فروخته می‌شود.

وی همچنین در مورد اکران فیلم «فروشنده» در سانس 6:45 صبح در برخی از سینماها توضیح داد: آماری در این زمینه به دست من نرسیده است، اما آنچه که می‌دانم این است که برای نمایش فیلم در چنین سانس‌هایی از سوی شورای صنفی نمایش منعی وجود ندارد، فقط از 12 شب به بعد سینماها باید طبق دستورالعمل وزارت ارشاد عمل کنند.‌

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری

سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حقیقت همان معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری است که در اواخر دولت دهم به سطح معاونت به سازمان سینمایی ارتقا یافت و ریاست آن هم اکنون بر عهده حجت‌الله ایوبی است.

منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر