اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105145515

توسط بانک پاسارگاد انجام شد

افتتاح 3 باب کتابخانه در استان اردبیل

کد: 13950608105145515

http://goo.gl/OEEkAR

، تهران , (اخبار رسمی): بانک‌پاسارگاد در جهت ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، در هفته‌ی دولت، 3 باب کتابخانه در محله‌ی شهریار، روستای خلیل‌آباد و شهر نیر در استان اردبیل افتتاح کرد.

بانک پاسارگاد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، طی مراسمی که با حضور ائمه جماعت، روحانیت منطقه، خانواده شهدا، معاون استاندار اردبیل، فرماندار اردبیل، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان‌اردبیل، مسئولان استانداری، جمعی از مسئولان شورای اسلامی شهر، مسئولان‌محلی، مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد و جمعی از اهالی منطقه برگزار شد، کتابخانه‌ی‌ فارابی پاسارگاد در محله‌ی شهریار، کتابخانه‌ی ابن‌سینا پاسارگاد در روستای خلیل‌آباد و کتابخانه‌‌ی زکریای‌رازی پاسارگاد در شهر نیر در استان اردبیل افتتاح شد.

در این مراسم علی آذرنژاد معاون استانداری اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از دکتر مجید قاسمی و بانک‌پاسارگاد به‌دلیل حمایت از ارتقای سطح علم و دانش کشور، اقدامات این بانک را در ساخت کتابخانه و مدرسه در مناطق محروم ارزشمند و ستودنی خواند.

همچنین خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌ پاسارگاد یکی از رویکرد‌های اجتماعی این بانک‌ را کمک به فعالیت‌های فرهنگی همچون کتابخانه‌سازی، مدرسه‌سازی و ساخت بیمارستان خواند و گفت: یکی از دغدغه‌های ما کمک به توسعه و پیشرفت کشور با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تربیت و تعالی نسل آینده است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به گونه‌ای است تا بتوانیم گام‌های اساسی‌تر و جدی‌تر را در مسیر تعالی بیشتر نسل‌های بعدی برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد بموجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 50.400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش