اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105776102

زمین مورد ادعا در پارک تاجیکستان کرج ملک شخصی است

شهرداری کرج تخلفی ندارد

کد: 13950609105776102

http://goo.gl/xUlTqm

، کرج , (اخبار رسمی): این زمین مصوبه کمیسیون ماده پنج شهرسازی را دارد که استاندار وقت، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار این مصوبه را امضا کرده‌اند.

شهرداری کرج تخلفی نکرده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه  مدیریت شهری کرج، حاجی‌رضا شاکرمی در مورد پیگیری های دادستانی این شهر در رابطه با پارک تاجیکستان و حواشی آن اظهار داشت: شهردار ایران کوچک در مورد ادعای تخریب پارک تاجیکستان به صورت مبسوط توضیحات لازم را ارائه کرد و جلسه‌ای نیز با رئیس شورای اسلامی شهر این کلانشهر در زمینه مذکور برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: در این جلسه که رئیس بازرسی و حقوقی شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر این کلانشهر  نیز حضور داشتند پرونده مورد ادعای تخریب پارک تاجیکستان مورد بررسی قرار گرفت و این پرونده به‌همراه مدارک و مستندات پیگیری شد.

شاکرمی با بیان اینکه این زمین دارای مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در سال 90 است و به عنوان معوض در اختیار مالک شخصی قرار گرفته گفت: زمین مذکور جزء پارک نبوده و مصوبه کمیسیون ماده پنج شهرسازی را دارد که استاندار وقت، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار این مصوبه را امضا کرده‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه این زمین ملک شهرداری کرج نمی باشد و جزو پارک نیست، افزود: این زمین ملک شخصی است و اگر جزء پارک بود و تغییر کاربری پیدا می کرد نیز هیچ گاه ساخت و سازی در آن صورت نمی گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب کرج در پایان یادآور شد: همه اقدامات انجام شده در این زمین با توجه به مصوبه کمیسیون ماده پنج بوده و طبق قانون به اجرا در آمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه