اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105806102

در جلسه شورای شهر کرج

نرم افزار داشبورد مصوبات شورا رونمایی شد

کد: 13950609105806102

http://goo.gl/QeNTDr

، کرج , (اخبار رسمی): قائم مقام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از رونمایی از نرم افزار داشبورد مصوبات شورا در دویست و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر و با حضور شهردارکرج خبر داد.

نرم افزار داشبورد مصوبات شورا رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه  مدیریت شهری کرج محمد زارع  با اعلام این خبر گفت: نرم افزار مذکور به همت تیم کارشناسی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی و در صحن علنی شورا رونمایی شد.

این مسئول افزود: با لحاظ شدن در بودجه 95، از ابتدای سال جاری پروژه طراحی و تولید نرم افزار داشبورد مصوبات شورا در سازمان فاوا در دستور کار قرار گرفت. در فرآیند تولید این نرم افزار که به درخواست حوزه دبیر شورا آغاز شده بود، ابتدا فرم های اطلاعاتی در نرم افزار دبیرخانه شورا ساخته و فرآیند ورود اطلاعات در آن آغاز شد.

وی اضافه کرد: همچنین نرم افزاری طراحی شد که قادر است داده های وارد شده در این فرم های اطلاعاتی را واکشی کرده و به صورت انواع گزارش های مدیریتی، نمودار و جدول ارایه نماید.

زارع در ادامه گفت: به منظور واکشی اطلاعات شاخص هایی توسط تیم کارشناسی فاوا و بر اساس مصوبات کمیسیون های مختلف تعریف شد تا دسته بندی داده ها بر اساس روز و ماه و سال، موضوع، مسیر طی شده مصوبه، پیگیری مصوبه، اقدام های صورت گرفته، تذکرات در خصوص مصوبه و پاسخ ها و هر آنچه که اقدامات و تلاش های شورای اسلامی شهر را مصور می سازد، امکان پذیر شود.

قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فاوا تاکید کرد: دسترسی به این نرم افزار تحت شبکه و به صورت آنلاین امکان پذیر است و کلیه اعضاء شورا قادر خواهند بود از این گزارشات مدیریتی استفاده نمایند.

این نرم افزار در دویست و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج و با حضور کلیه اعضاء شورای شهر، علی ترکاشوند، شهردار کرج، محمدرضا رضاپور، قائم مقام شهردار، فرج الله ایلیات، معاون مالی و اقتصادی شهرداری، محمود دهقان، مدیرعامل سازمان فاوا و محمد زارع، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فاوا رونمایی شد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه