اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106106108

رکورد زنی قبرس در جذب درآمدهای گردشگری

کد: 13950609106106108

http://goo.gl/K6b8fB

، تهران , (اخبار رسمی): صنعت گردشگری قبرس با افزایش 4/4 درصدی میزان، بالاترین آمار درآمدی خود را از سال 2001 تاکنون به ثبت رساند.

رکورد زنی قبرس در جذب درآمدهای گردشگری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از الی گشت، براساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مسئولان گردشگری قبرس، درآمد گردشگری این جزیره زیبا در منطقه مدیترانه به 2/11 میلیارد یورو در سال 2015 رسید، در حالی که این رقم در سال 2014 میلادی 20/2 میلیارد یورو ثبت شده بود.
همچنین در سال 2015 در مجموع 2/1 میلیون گردشگر قبرس را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند که حاکی از رشد 8/9 درصدی در مقایسه با آمار سال گذشته آن است.
تنها در ماه دسامبر سال گذشته میلادی درآمدهای گردشگری این جزیره زیبا با افزایش 20/4 درصدی نسبت به آمار سال گذشته، از 43/7 میلیون یورو به 52/6 میلیون یورو ارتقاء یافت.
در این میان لبنانی‌ها به عنوان ولخرج‌ترین گردشگران به طور متوسط روزانه بیش از 136 یورو در قبرس هزینه کردند و در رتبه بعدی گردشگران سوئدی با 31 یورو، اقتصادی‌ترین گردشگران این جزیره کوچک در سال 2015 بودند.
درآمدهای حاصل از صنعت گردشگری قبرس، 12 درصد از تولید ناخالص این کشور را به خود اختصاص می‌دهد.
قبرس در قسمت شمال شرقی حاشیه مدیترانه قرار دارد و سومین جزیره پهناور، بعد از جزیره سیسیلی و ساردینیا در دریای مدیترانه است. این جزیره در 70 کیلومتری جنوب ترکیه، صد کیلومتری غرب سوریه و 320 کیلومتری شمال مصر قرار دارد و مرز بین اروپا و آسیا تلقی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی